• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (tumstocken)

Kanske att en del män helt enkelt gör som när man mäter svansen på katten-mäter  från rövhålet

• Häxan Jia
    Dahliaer skrev 2007-05-18 20:50:27 följande:
    Häxan JiaJag hoppas inte din kompis ser ut så här i alla fall(OBS, länken visar nakna bröst om nån inte vill se såna) photos5.flickr.com/5080189_7e533598e9.jpg
    Öhhh nix inte ens i närheten.... Inte för att hon är fet min vän, men lite mullig och brösten passar hyffsat bra till resten av kroppen... Nja lite osymetriskt ser det ju ut beroende vad hon har på sig men...
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Häxan Jia
    Anonym (tumstocken) skrev 2007-05-18 22:27:56 följande:
    Kanske att en del män helt enkelt gör som när man mäter svansen på katten-mäter  från rövhålet
    Fatta vilka kukar dom som redan har 25 skulle ha då
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • lollisen

Kolla Rod jeremy så får ni se en stooor penis på en liten fet gybbe... ha ha ha... riktigt vidrigt enligt mig, men det är många som tydligen tänder på honom.. uäkk!

• cruZZe

Ja och Ron Jeremy har en kuk som är ganska exakt 24.5cm lång. Så kom igen när ni hittat en som är större och framförallt grövre.

• cruZZe

Tilläggas bör att RJ har inte alltid varit fet. Han var vältränad i yngre dagar och har onekligen varit en av de store i porrvärlden. Men jag håller fortf med pomeransen, trolla fam en kuk som är grövre än 31cm och jag ska naken springandes genom hufvudstadens gator applådera er.

• turgut

Hm. Vem ska man tro på? Den som hänvisar till sin "personliga erfarenhet", uppgifter som det inte finns NÅGON SOM HELST möjlighet att kolla? Eller den som hänvisar till statistiska undersökningar? Undersökningar som finns tillgängliga för vem som helst att kontrollera?

Det märkligt i denna fråga är inte att Pomeransen driver en rak och tydlig linje. Det märkliga är att folk blir så provocerade av det. Att ni kan bli så uppretade på att en människa påpekar vad den samlade kunskapen i detta ämne säger.

Det råder inga som helst tvivel om att det inte finns några som helst skäl misstro Pomeransens uppgifter.

På enkel svenska: mannen har rätt!

• Anonym (medelvärde)
    turgut skrev 2007-05-20 23:55:24 följande:
    Hm. Vem ska man tro på? Den som hänvisar till sin "personliga erfarenhet", uppgifter som det inte finns NÅGON SOM HELST möjlighet att kolla? Eller den som hänvisar till statistiska undersökningar? Undersökningar som finns tillgängliga för vem som helst att kontrollera?Det märkligt i denna fråga är inte att Pomeransen driver en rak och tydlig linje. Det märkliga är att folk blir så provocerade av det. Att ni kan bli så uppretade på att en människa påpekar vad den samlade kunskapen i detta ämne säger.Det råder inga som helst tvivel om att det inte finns några som helst skäl misstro Pomeransens uppgifter.På enkel svenska: mannen har rätt!
    Men statistiken säger bara hur stora de flesta är. Den säger ngenting om hur stor den största KAN vara. Sen tror jag säkert att folk kan mäta fel men det är en annan fråga. Statistiken däremot kan ingenting säga mot ett enskilt fall.
  • Anonym

Dejtade en kille som hade en penis som var grovare än en handled ca 15 cm runt om! AJAJ gjorde så ont

Svar på tråden de "största"