• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (man)

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-21 09:18:06 följande:

Men statistiken säger bara hur stora de flesta är. Den säger ngenting om hur stor den största KAN vara. Sen tror jag säkert att folk kan mäta fel men det är en annan fråga. Statistiken däremot kan ingenting säga mot ett enskilt fall.
    Med ditt resonemang skulle man kunna påstå att det kan finnas en man som har en två meter lång kuk. Tycker du det låter rimligt?
  • Disela

Har en bekant som kallas för Pringels.. varför? Han bottnar i en Pringelsburk... Ahhhh!!!

Väntar på Krypet
  • Anonym (medelvärde)

Anonym (man) skrev 2007-05-21 11:29:14 följande:

Med ditt resonemang skulle man kunna påstå att det kan finnas en man som har en två meter lång kuk. Tycker du det låter rimligt?
    Nej, det låter inte rimligt. Men det är inte pga av statistiken, det är pga att det troligen är fysiologiskt omöjligt.

Statistiken säger att det är osannolikt, men kan aldrig säga att det är omöjligt. Om du inte tror mig, läs en kurs i statistik. Det är det första man får lära sig.

Jag säger inte att det finns någon med 25 eller 30 cm kuk, men jag säger att ni använder era argument felaktigt.
  • Häxan Jia
    Disela skrev 2007-05-21 11:31:02 följande:
    Har en bekant som kallas för Pringels.. varför? Han bottnar i en Pringelsburk... Ahhhh!!!
    Nej sånna människor finns inte.... det finns inte heller dom som har en snopp som är nästan lika tjock som en pringels heller. Allt sånt är bara lögner från förvirrade hjärnor som inte vet att all statestik är den enda sanninegn för statestik är en vetenskap....

de underliga är bara för min del att just vetenskap är en av de saker som hela tiden ändras och förändras allt eftersom nya rön hittas
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym (man)

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-21 11:38:26 följande:

Nej, det låter inte rimligt. Men det är inte pga av statistiken, det är pga att det troligen är fysiologiskt omöjligt.Statistiken säger att det är osannolikt, men kan aldrig säga att det är omöjligt. Om du inte tror mig, läs en kurs i statistik. Det är det första man får lära sig.Jag säger inte att det finns någon med 25 eller 30 cm kuk, men jag säger att ni använder era argument felaktigt.
    Tro mig, jag har läst tillräckligt många kurser i statistik för att veta att det inte finns någon på detta forum som har sett en kuk med 21 cm omkrets i verkliga livet. Att det rent teoretiskt kan existera betyder inte att det med automatik innebär att folk talar sanning på FL.
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande:

de underliga är bara för min del att just vetenskap är en av de saker som hela tiden ändras och förändras allt eftersom nya rön hittas
    Men du kan väl inte på fullaste allvar mena att icke manipulerade mänskliga kukar blir större pga nya vetenskapliga landvinningar? Hört talas om evolution? Eller du kanske inte tror på det heller?
  • pomeransen

Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande:

Nej sånna människor finns inte.... det finns inte heller dom som har en snopp som är nästan lika tjock som en pringels heller. Allt sånt är bara lögner från förvirrade hjärnor som inte vet att all statestik är den enda sanninegn för statestik är en vetenskap....de underliga är bara för min del att just vetenskap är en av de saker som hela tiden ändras och förändras allt eftersom nya rön hittas
    Snälla ni. Det är ingen som har sagt att det inte finns stora kukar. Varför tar ni hela tiden till det argumentet?

En Pringlesburk är 23 cm hög. Det innebär att man kan "slå i botten" med en penis som är kring 21?22 cm (eftersom man kan utnyttja centimetrarna på undersidan). Det är inom möjlighetens gränser, till och med om den verkligen skulle vara 23, även om det inte är särskilt vanligt att ha en så stor kuk.

Tjockleken på en Pringlesburk är 23,5. Det kan du däremot glömma.
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-21 11:48:42 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande: Men du kan väl inte på fullaste allvar mena att icke manipulerade mänskliga kukar blir större pga nya vetenskapliga landvinningar? Hört talas om evolution? Eller du kanske inte tror på det heller?
    Jag tror på evulitionen och bör således ha hört talas om det.

Jag skrev inte heller att snoppar/penisar/kukar blir större pga av att vetenskapen förändras och förnyas. Jag menar att det finns dom med stora organ helt enkelt oavsett vad statestiken säger om ett medelvärde.

Om x antal penisar är 8-12 cm några är 12-15cm vissa 15-18 cm och andra 18-25cm så fattar väl vem som helst att medelvärdet bli mindre än de största snopparna och större än de minsta, allt beroende på hur många av de undersökta männen som hade den minsta storleken eller den största. Detta är en statestistiks undersökning och ger således ett medelvärde, ett snitt om hur stor en medelpenis är. Eller har jag fel där med?

Skillnanden är bara att jag inte förnekar att det finns personer med väldigt stora organ, precis som de finns de med väldigt små organ, kanske bara 2-3 cm snopp i erigerat tillstånd. Fast dom finns väl inte heller enligt era statisktiska undersökningar. Om stora inte kan existera så kan ju inte väldigt små snoppar göra det heller.
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-21 11:51:56 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-21 11:38:29 följande: Snälla ni. Det är ingen som har sagt att det inte finns stora kukar. Varför tar ni hela tiden till det argumentet?En Pringlesburk är 23 cm hög. Det innebär att man kan "slå i botten" med en penis som är kring 21–22 cm (eftersom man kan utnyttja centimetrarna på undersidan). Det är inom möjlighetens gränser, till och med om den verkligen skulle vara 23, även om det inte är särskilt vanligt att ha en så stor kuk.Tjockleken på en Pringlesburk är 23,5. Det kan du däremot glömma.
    Missade du ordet nästan eller har det ingen betydelse i din värld?

Det spelar ingen roll vad både du och jag skriver egentligen, för din statestik motsäger min personliga erfarenhet och min personliga erfarenhet säger att din statestik inte stämmer på alla mäni världen. det blir svårt för mig att bevisa hur stora eller små snoppar jag sett på riktigt.

Så det är väl bara att låta mig leva vidare i min "osanna" värld där större snoppar än 20 cm i längd existerar och så kan du leva och må bra och tro stenhårt på alla statestik du hittar.

Det behöver inte vara svårare än så.
  • cruZZe

Jia: Det är ingen som sagt att snoppar över 20cm inte finns. De är bara ovanliga. I alla delar av världen. Däremot finns det helt enkelt ingen som har 31cm i omkrets, oavsett vad din personliga erfarenhet.

Svar på tråden de "största"