• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • lollisen

Pomeransen: det gick ganska nyligen en dokumentär på tv om stora penisar, kommer inte på vad den hette riktigt. Men där var det en kille som hade en 25cm lång och 20 grov ungefär.. Han hade riktiga problem att hitta en tjej, eftersom det var en storlek som skrämde iväg damerna (vilket jag kan förstå!)

Där var det män med JÄTTESNOPPAR! De kunde inte ens dölja sina "bihang"(?) I vanliga kläder, utan att det syntes väldigt väl att det var enorma saker innanför brallsen...

Ska försöka komma på vad dokumentären hette så att du kan leta upp den, så kan du få lite mer bevis om att du faktiskt har FEL i dina påståenden här...

• Zixi

Min pojke har närmare 18 och det är alldeles lagom, men för att svara på TS fråga om hur stort jag fått in så skulle jag uppskatta det till längd 20-22.

Och om allt tjatet här om storlek måste jag oxå (!) poängtera att ALLA med stora snoppar inte väljer att jobba som porrskådisar!!!! Och jag skulle kunna föreställa mig att det är möjligt att en och annan storsnoppad kille skulle kunna vara för blyg/intresserad av andra yrken/religös för att ens fundera på det yrkesvalet!

Vad hade förresten Lolo Ferrari för kupstorlek?

• pomeransen
    Zixi skrev 2007-05-17 23:40:52 följande:
    Och om allt tjatet här om storlek måste jag oxå (!) poängtera att ALLA med stora snoppar inte väljer att jobba som porrskådisar!!!! Och jag skulle kunna föreställa mig att det är möjligt att en och annan storsnoppad kille skulle kunna vara för blyg/intresserad av andra yrken/religös för att ens fundera på det yrkesvalet!
    Självfallet är det så. Men, och hör nu vad jag säger för det är fullständigt okontroversiellt: det är rimligt att tänka sig att OM det fanns ett antal killar där ute med en omkrets på 21 cm så skulle NÅGON av dem bli insugen i porrbranschen. Eller håller ni inte med om att de större storlekarna också borde finnas i porren?
  • pomeransen
    lollisen skrev 2007-05-17 22:45:41 följande:
    Ska försöka komma på vad dokumentären hette så att du kan leta upp den, så kan du få lite mer bevis om att du faktiskt har FEL i dina påståenden här...
    Hittills har faktiskt inte ett enda av mina påståenden visat sig vara felaktigt.
  • Dahliaer

Zix, Lolo Ferrari hade en specialdesignad bh, med stl 54 J (vet inte vad det motsvarar i svenska mått) När hon dog var hennes bystmått 177 cm och vardera bröst vägde 3 kilo... MEN oavsett hur stora eller små de var så var de inte naturliga så det spelar ju ingen roll i det här sammanhanget.

• Häxan Jia
    Dahliaer skrev 2007-05-18 10:06:31 följande:
    Zix, Lolo Ferrari hade en specialdesignad bh, med stl 54 J (vet inte vad det motsvarar i svenska mått) När hon dog var hennes bystmått 177 cm och vardera bröst vägde 3 kilo... MEN oavsett hur stora eller små de var så var de inte naturliga så det spelar ju ingen roll i det här sammanhanget.

Jag vet faktiskt inget om henne, har inte en susning om vem hon är ens

Iaf så har en kompis till mig naturliga bröst alltså inga tillsatser och de väger också 3 kg st... Hon tycker det är jättejobbigt i vart fall..

*Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • lollisen

Men du har fel i att det inte finns jumbopenisar! *suck*
    Har du kollat på porrfilmer någongång med stora snoppar? Där kan man lätt se att de är STOOORA...

pomeransen skrev 2007-05-18 09:34:38 följande:
    Hittills har faktiskt inte ett enda av mina påståenden visat sig vara felaktigt.
  • trollkarl

som sagt, pomeransen är helt av banan, skit i han, han är en uppmärksamhetssökare...

• Zixi

Pomeransen.....

Så om det skulle finnas en kille med längd 25+ samt 21cm i omkrets om inte ens kan hålla den uppe vid stånd, som har en missfärgad snopp och är allmänt ful så skulle porrbranchen direkt anställa honom enbart pga hans storlek????

Bara undrar.

OT
    Sen har jag lite info från Guinness Book of World Records för dem som inte tror på att det ovanliga existerar....

Världens längsta näsa: 19cm
    Längsta penisfärlängning: 27cm
    Tyngsta bebisen: 10,8kg
    Längsta nu levande människan: 236cm

Det finns de som skiljer sig från mängden och har alltid gjort!

• cloudberry79
    Zixi skrev 2007-05-18 13:40:12 följande:
    Pomeransen.....Så om det skulle finnas en kille med längd 25+ samt 21cm i omkrets om inte ens kan hålla den uppe vid stånd, som har en missfärgad snopp och är allmänt ful så skulle porrbranchen direkt anställa honom enbart pga hans storlek????Bara undrar.OTSen har jag lite info från Guinness Book of World Records för dem som inte tror på att det ovanliga existerar....Världens längsta näsa: 19cmLängsta penisfärlängning: 27cmTyngsta bebisen: 10,8kgLängsta nu levande människan: 236cmDet finns de som skiljer sig från mängden och har alltid gjort!
    Jag har nu iofs sagt att så länge jag får en levande bebis är jag nöjd, men 10.8 kg... Njaaaa...
    Ängeln Adrians mamma med pyret i magen
Svar på tråden de "största"