• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • nosslina

Går man till frisören och tar hål i öronen kan man nog inte räkna med att det blir bra.
    det bästa är nål hos piercare.

• Hanna1984

sara sofia; Menade inte att allt var nickelfritt. Utan när man gör på salong är örhängena osv nickelfritt. Plast el titan innehåller väl inget nickel? :)

• MammatillMeja

men vaf*n,inte finns det väl seriösa piercare/frisörer som tar hål i örona på SMÅ BEBISAR?!?!?!?!?!!?

• Hanna1984

gravIDA; Jo, det finns ju faktiskt det. Det finns dom som tar med nål med.

• Hanna1984

elrovi; Så du menar att jag vad med om ett övergrepp när jag var liten? Jag älskar mina örhängen, har alltid gjort. Kände mig som en prinsessa när jag var liten. :)

• sara sofia
    Hanna1984 skrev 2007-05-16 22:39:11 följande:
    sara sofia; Menade inte att allt var nickelfritt. Utan när man gör på salong är örhängena osv nickelfritt. Plast el titan innehåller väl inget nickel? :)
    Precis, titan är nog det bästa. Tydligen kan man bli allergisk mot nåt i plastet också hörde jag. (Kan det vara latex eller nåt?)
    Jag kollade upp allt det här jättenoga innan jag lät min dotter ta hål i öronen i våras, för jag är själv nickelallergisk.
    Kolla:  www.blomdahl.com
  • miss chilli

Hade du älskat dem lika mycket om du hade haft oturen att vara en av alla de som får svår nickelallergi...om du inte hade kunnat ha jeans på dig, inte kunnat ta i pengar etc?? Tror inte det. Tänk på det innan du utsätter ditt barn för den risken.

• Hanna1984

gravIDA. Fastnar ploppen på dig o snibben går sönder? :)

Svar på tråden Hål i öronen?