• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • Hanna1984

gravIDA; Nej, bara för att jag tycker att det är fint med hål i öronen på alla flcikor/kvinnor så är jag ju inte dum i huvudet. :) Nej, skulle aldrig förlåta mig själv..

• Hanna1984

jenny b; Jag är också tuff! :)

• Omi

Min dotter var 6 mån när vi tog hål i hennes öron. Två personer från salongen gjorde båda öronen samtidigt för att hon inte skulle bli rädd. Hon grät i 2 sekunder, sen fick hon välling och var nöjd igen. Lycka till!

• Hanna1984

Omi; Tack :) Nu fick jag svar på frågan. hehe
    Har det blivit infekterat el så någon gång?

• vingar

TS skrev "Hade det varit kultur i sverige, hade det vart lika vanligt som att gå på toaletten och inget märkvärdigt."

Men du, kissa och bajsa måste man ju göra för att kroppen ska fungera.
    Bara för att något är kultur behöver det ju inte vara bra. Hihi, kolla bara hur det ser ut i Irak till exempel, är du säker på att det är så bra att ta efter deras kultur?

Skulle du vilja pierca din sons öronsnibbar också, eller är det bara din dotter som ska vara liten och söt?

• Xarisma

Kort: Bara för det är kultur gör det inte lagligt i sverige. Tror det är 15 år med förälders medtycke och 18 utan. Ej 100% säker.

• Lady Gaga
    nosslina skrev 2007-05-16 22:32:46 följande:
    "allt är nickelfritt idag"jag är nickelallergiker och det finns galet mycket med nickel i!
    håller med. är oxå nickelallergiker.
    ~Felicia 070424~
  • Hanna1984

nu har ja bara min dotter. och min man skulle nog inte vara intresserad av att pierca sonen. och vad vet du om iraq. min dotter e hal min man är hel

• Hanna1984

xarisma; jo, det är lagligt. :)

Svar på tråden Hål i öronen?