• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • Emsor1

lova: du har ju uppenbarligen ingen koll på allergier så du ska kanske hålla dig ifrån det ämnet.

• Hanna1984

LOva03; stämmer bra. Jag behöver ej at vaccinationerna på bvc om jag inte vill. Det behöver ju ingen. Men jag tar dom ändå. Vet inte iförsig varför ifall dom dött ut :)

• Emsor1

babyblomma: nej det menar jag inte heller:) bara ett exempel på att barn kanske inte alltid kan göra klart om dom lidar av något.

• babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:28:09 följande:
    babyblomma; precis!
    Herregud, hål i öronen dör dom inte av..Vad jag vet så lever jag än..Eller TS vad tror du
    JUST NU GÄR JAG UNDER NAMNET SKÅNE-ANGELICA
  • Hanna1984

Emsor1; Men mitt barn kan göra klart ifall hon lider av nåt.
    hehe. Hon kanske är en udda bebis då. :)

• Grodan Soda
    Lova03 skrev 2007-05-21 00:27:38 följande:
    De flesta sjukdomar som man vaccinerar mot idag är faktiskt VÄLDIGT sällsynta här i Sverige just pg a vaccinationerna de får.Men man får som förälder välja sj OM man vill ta vaccinen eller inte och får man välja så är det inte så troligt att det ploppar upp en epidemi ganska snrt,eller hur?Och jo,smittkoppor har utrotats!
    Det är stor skillnad på "sällsynta" och icke existerande.

Att smittkoppor är utrotade är inte sant. Varför skriver du det?
  • Hanna1984

babyblomma; Nej,verkligen inte. Och du verkar verkligen levande. :)

• babyblomma
    Emsor1 skrev 2007-05-21 00:29:22 följande:
    babyblomma: nej det menar jag inte heller:) bara ett exempel på att barn kanske inte alltid kan göra klart om dom lidar av något.
    Vad ska dom lida för???? Klart att det kanske gör ont vid det tillfälle då dom får hål i öronen men inte sedan..
  • Emsor1

Hanna: jag sa inte att barn inte kan säga ifrån, bara att deras signaler inte alltid är så lätta att tyda, men det är ju skitbra att du kan tyda ditt barn i det hon gör

• babyblomma
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 00:32:18 följande:
    babyblomma; Nej,verkligen inte. Och du verkar verkligen levande. :)
    Jag tror det och jag har bli nu inte chokade hål i öronen..PÅ detta sover jag gott om natten ..HMM konstigt
Svar på tråden Hål i öronen?