BS:
"Rent nonsens. Belägg tack."
Nej BS det är inte rent nonsens. Seså GE MIG ETT SVAR! Så ger jag lite belägg.
UNESCO har konstaterat redan på 50-60talet att rasbiologi är trams.
Cavalli-Sforza som är en av 1900-talets mest framstående
genetiker sa:
""Vi finner faktiskt att vilken befolkning som helst, oavsett hur liten, har enorm genetisk variation; i genomsnitt finner man 85 procent av all mänsklig variation inom befolkningsgrupper och endast 15 procent mellan dem? Att det finns 'rena' raser är myt, sprungen ur det faktum att de flesta européer är vita, afrikaner från söder om Sahara är svarta, många asiater bruna, och några få egenskaper till kan hjälpa att avgöra mer exakt individers geografiska ursprung. Det existerar inte jämlik enhetlighet under huden. Genetiska skillnader bland befolkningar och raser, oavsett hur de definieras, är små eller triviala i jämförelse med de inom dem. En till myt? är att inter-ras hybrider är underlägsna och att rasblandning ska undvikas till varje pris. Graden av genetisk skillnad bland den mänskliga släktet är så liten att det är omöjligt att ras rasblandning är genetiskt farligt""
"Lögnen är att ras enbart handlar om hudfärg.
Jag har visat solida belägg för att så är fallet.
Det bästa som kommit åt andra hållet är "-Brööööl... Rasiiiist... Du har fel.."
Patetiskt."
Lögnen är att det finns raser. Eftersom det uppenbarligen inte finns.
Nej du har inte visat solida belägg för någonting BS. Du har gjort godtyckliga tolkningar av ditten och datten och spekulerat fram något vansinnigt lite här och där.
Mja jag har faktiskt krossat i princip allt du har skrivit hela tiden. Sen har jag även kallat dig rasist. Men det beror på att du i ordets rätta bemärkelse är det. Rasist.
"Det finns bara ett parti, SD, som gör det, och de utmålas som rasister och idioter och behandlas helt groteskt av media."
Det beror på att de är ett främlingsfientligt parti med en bunt pappskallar bakom rodren. Det faktum att de skapar debatt om invandringspolitiken har jag inga problem med, det är deras syn på invandringspolitiken jag har problem med.