OJOJOJ!
borde nog sitta på mina händer nu men jag är så jävla arg så det går bara inte.
Roka:
Vad är normalt för dig? "Tror inte at vi av naturen är skapta för att vara homosexuella." Och vem tror du skapar oss eller vad är det som går fel om man blir homo?
"det kanske går att hindra vissa personer att utveckla sin läggning med tex rätt uppväxt" - jag har haft en superb uppväxt, och världens bästa föräldrar som älskar mig precis som jag är. Jag skulle personligen _aldrig_ vilja ha en förälder som uttrycker de åsikter du precis gjort.
"Vad har hänt med folks moral och värderinar egentligen???" - Vad har hänt med dina som gjort dig så otrolig fördomsfull? Det är faktiskt en bättre fråga.
Och ja, jag blir faktiskt upprörd. För hur kan man säga att man skulle älska sitt barn men inte se det som normalt? Jag hoppas för din skull (coh främst dina barn om du har sådana) att de aldrig gör något onormalt alls.
Far2three:
suck. suck. suck.
Vad kan man egentligen förutspå om en gammal, för jag antar att du inte är 20 iaf.. (och kom inte och säg något om min ålder nu - jag e redan förbannad utav helvette på dig.) *ursäkta utsvävningen*
För det första: jag uppskattar iaf att du har sunda värderingar, för det mesta.
Men våra åsikter går isär om det där med manligt och kvinnligt. Kan mycket väl ha att göra med att vi är från olika generationer´, men jag uppskattar inte att du underminerar mina argument och kallar mina ord befängda. bara så du vet.
Multikapacitet säger du. Varifrån har du faktan att bevisa att det faktiskt är så och att det inte bara är så som normerna ser ut? Det är ju iaf positivt att du säger att vi kan uppfatta det viktiga i det som sägs trots tjatter. Jaha - men nu generaliserar du ju. Du kanske skulle komma och hälsa på mig på mitt jobb där vi är endast är kvinnor. Jag har då aldrig hört något tjatter. Inte heller i skolan eller när jag umgås med mina vänner. Men vi kanske är ett undantag?