• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • jeannette

nice...
    min rygg dödar mig nu usch...

• Anonym (nytt liv)

Efter helgen kommer jag tillbax till er. Ska då köra igång. Tror jag ska ringa idag å be om 15mg. Sen kanske jag kan trappa ner eller vad säger ni?

• Anonym (sockersug)

Där var tråden med anonmyma reductilanvändare (inte alla dock). Tog min första igår, jäklar vad jag svettas.

FÅr se hur det går,,,

TIll TS hur mycket har du gått ner?

• Anonym (nytt liv)

har gått ner 4kg till med R men har haft det vilande ett tag då vi varit på semester...har 6-10kg kvar...

• Anonym (sockersug)

Har ca 28 kg att gå ner. Det lär ju ta ett tag, man får ju ha väldigt mkt tålamod. Det går ju inte på en vecka direkt. Med träning kanske det tar fart lite grann, det är i alla fall vad jag hoppas på.

Kul att det går framåt för dig...

Hur går det för alla andra då??

• Missix

Jag har snart gått ner 20 kg, har 10 kg kvar då. Jag började själv i februari och med R i mitten på April. Så det tar sin stund. Men det är det värt

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Anonym (Saga)

Missix: va duktig du är!
    För mig står det still redan. 4 kg på en månad..

• CeeJay

Ja fy fan här står det också still. Jag vet inte vad som händer - typ ingenting

• Wiken

Måste man ha ett visst antal kilos övervikt för att få reducil utskrivet? Vem kan få det?

• Wiken

Lite fler frågor nu som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Hjälper tabletterna mot mer än sötsuget? Bantar ni samtidigt och vad kostar det i månaden?

Svar på tråden Reductil