• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • Ylwis
    CeeJay skrev 2007-08-22 13:28:32 följande:
    Ylwis: Jag har sagt det jag tycker och även du och jag tror inte vi kan säga någonting annat. Personen verkar ändå ha bestämt sig för att inte GE bort så h*n har nog redan gjort sitt val?

ja visst iof men jag blir så ARG  på personer som gör så här. visst man betalar dyrt men det är ju värt det.

för mig är det så självklart att man inte säljer läkemedel vidare iom att jag jobbar på ett lasarett och  fått se både det ena och andra av vad som kan hända.

Mamma till Alvyn 051015
  • CeeJay

Jag förstår dig Jag blir också arg och bedrövad över att man tänker först på sin egen vinst och sen på ev problem som kan uppkomma för personen så köper pillrena...'

Ylwis skrev 2007-08-22 13:43:49 följande:
    ja visst iof men jag blir så ARG  på personer som gör så här. visst man betalar dyrt men det är ju värt det.
    för mig är det så självklart att man inte säljer läkemedel vidare iom att jag jobbar på ett lasarett och  fått se både det ena och andra av vad som kan hända.
  • Kix01

saga: hur blev det när du slutade? Kom hungern/suget tillbaka elelr kunde du fortsätta? Jag har gått ner 8 kg på 2 månader, känns super. det bästa är att slippa detta begär efter allt, känner mig som en ny människa! har också varit dålig på att motionera och ändra maten pga sommar,semester, resor och en man som jobbar borta typ hela sommare, det begränsar helt klart möjligheterna för motion om man har två små. Nu är det allvar igen dock så jag hoppas bli av med sista tio också!

• Anonym (Saga)

NI som får rabatterat: vad betalade ni första gången? Jag betalade under 600, vad blir det nästa gång?

Kix: Det var bra, men så fick jag missfall & då började jag äta igen Så nu är jag tillbaka & kämpar! 1 timmes promenad igår, samma idag osv...
    Duktig du är som har gått ner så mycket!!!! *avis* Jag hoppas jag klarar det med..

• Kix01

Saga: fast jag är inte  så duktig, har eg inte gjort annat än svalt tabletten varje dag. den löste alla mina problem Skrattande. Stärkte min teori om dåli förbränning för jag har halvt bantat ihjäl mig tidigare, med noll resultat. Nyfiken på hur det blir när man slutar sen, om suget kommer tillbaka och matlängtan och allt. Beklagar ditt missfall.

• Anonym (Saga)

Kix: tack
    ja du.. man får nog kämpa mer när man har slutat med dom! Ska du ner mycket? Jag måste ner ca 25 kg!!

• Kix01

saga: 10 kg till vore drömmen men är ganska nöjd nu. De 8 jag har gått ner har gjort en fantastisk skillnad men 10 till är målet!

• Anonym (Saga)

Kix: aha
    hemkommen från 1 timmes promenad... Känns bra!

• jeannette

1100 för tre månader fick jag betala.

sedan om 3 månader ska jag betala 600 o sen nästan gratis.

Svar på tråden Reductil