Hejsan!
Jag häckar i en tråd som heter bantningspiller, där är vi inte anonyma, men man kan läsa om man är nyfiken.
Det finns medicin mot muntorrheten. Jag omfamnar dock muntorrheten eftersom den hjälper mig att komma ihåg att dricka mer.
Jag bara ringde vc och bestämde en tid för att prata om vikt. När jag pratade med min nya fina läkare (har aldrig varit på vc förut) var han SÅ positiv. Jag tror att jag hade rätt inställning för han bara skrev ut 3 månader rakt av. Jag ska inte gå dit och väga mig, bara skicka in vikten som står på min nya elektroniska våg, ska heller inte övervaka mitt blodtryck. (mer än kanske en gång varannan månad) Men DET beror nog mer på vad jag berättade för honom om mig än nåt annat.
Jag är SÅ nöjd med R, men det finns faktiskt två piller till för vår gemensamma "sjukdom". Acomplia heter den ena (helt ny medicin) och nåt på X heter den andra, men den är mest för män som äter mycket korvmoj.
R är från början ett antideppiller, nåt ni kanske märker på att manär osedvanligt pigg och glad. R är en amfetaminliknande preparat, läs gärna på www.fass.se för mer biverkningar.
Om ni har frågor kanske ni kan höra av er via min inbox så är ni fortfarande anomyma.
Ha en trevlig viktnedgång!