• Anonym (nytt liv)

Reductil

Idag fick jag Reductil av min läkare. Detta ska hjälpa mig på traven ner till min målvikt och ett sundare liv. Jag har själv lyckats gå ner 18kg och har inte så mycket kvar att gå ner.
    Min viktuppgång beror främst på en svacka i livet samt min ämnesomsättning.
    Någon mer som precis fått reductil och vill följas åt. Du får om du vill vara anonym liksom jag.
    Jag vet att det finns trådar om reductil men jag har inte stött på någon där man får lov att vara anonym om man så vill.

Jag ska väga mig imorgon på dag 1.

Jag har gått ner mina 18kg genom att ändra kosten samt röra på mig...

• Svar på tråden Reductil
  • MrsAndersson

Undrar lite om nån har märkt av några biverkningar i samband med annan medicin?
    Ska köra 70 mil i natt och har med mig koffeintabletter ut i fall att... 1 tablett motsvarar ungefär 2 koppar kaffe. Vad tror ni? Ska också tillägga att jag tog min Reductil i morse, och kommer inte ta någon ny förrän i morgon bitti.
    Men med allt man har läst om uppiggande ämnen i R så blir man ju lite fundersam.

• Anonym (nytt liv)

Mrs Andersson, jag hade nog valt och ta 2 koppar vanligt kaffe. Sen kan det ju vara olika från person till person detta med biverkningar så det blir nog å svara på.

• Kix01

Mrs Andersson:
    Jag är piggare och mindre trött av Rså det går nog bra för dig! kör försiktigt!

• Anonym (???)

När kan man få Reductil, jag väger 75 kg och är 1,65 lång...

Är jag överviktigt enligt läkare?!
    Vad tycker ni?

• Kix01

Anonym, jag fick R på nästan exakt samma längd och vikt som du har, hade inte fått det på vc men gick privat till en superläkare som lyssnade på MIG och hur jag kände mig. han tyckte inte att jag vägde normalt utan  -15 kg satte han som mål för mig.

• 6628

Anonym(kanske?):
    Hur gick det för dig?
    För mig gick det inte bra.
    Jag hade fått det om jag inte haft epilepsi.
    Synd. Men jag blev inte ledsen över det. Jag fick Zenical.
    Jag hoppas det är lika bra.
    Kram på er alla!

• jeannette

jag vill oxå ha reducil,...
    var till doktorn här i cypern o de sa att de har tagit bort den här

pga många tog reducil o

reducil ihop med värme var inte så bra o många fick hjärtatack

o jag vill gärna ta de bara 2 månader som maxs för jag vill ha en spark på nåt vänster

de hat xenical bara usch :( den vill jag inte ha vidrig

• jeannette

ni som äter har ni ofta hjärtklappning?

blir som rädd för sånt....

kan nån svara tack

• 6628

jeanette:
    Xenical, varför är den vidrig?
    Vill gärna veta.

• jeannette

6628
    en kompis tog xenical
    du vet att nöär man äter mycket onödig så går man på toa o bajar ut sånt...
    i alla fall är dålig på att folklara men de som bantar o håller på vet mer än väl hur xenical påverkar.

en kompis till mig fick en olika hon hade äti 4 månader o var inne på sin 5:te när plötslig hon hade känns sig bublig i magen o hon gick ner till tvättstugan när hon börja känna att trosorna börja bli blöt...det börja rinna b... utan att hon kunde sätta stop på det
    hon sprang till sin lyan utan att det stoppades jag vill gärna folklara vad jag menar men jag vet att det jag beskriver är riktig vidrig och inte alla vill läsa sånt här.

därför gillar jag inte xenical.

vet att inte alla händer det så men man vet aldrig

varför är det ingen som svarar om ni får hjärtklappning??hur det känns och om det är inte läskig

Svar på tråden Reductil