• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove

sitter och glor på TV, har ganska tråkigt, du då?

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 16:39:59 följande:
    sitter och glor på TV, har ganska tråkigt, du då?
    Okej :) Kom nästan nyss hem, har vare o jobbat o precis ätit middag Nu ska jag mysa med min älskade innan han far, ska jobba o vara borta i 7 dygn :/ har inte änns sovit ensam en ända natt, så hur ska de gå med 7? Hmm..

Har läst att du känner dej illa mående, hoppas att de är ett "bra" illa mående
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 16:48:38 följande:
    Okej :) Kom nästan nyss hem, har vare o jobbat o precis ätit middag Nu ska jag mysa med min älskade innan han far, ska jobba o vara borta i 7 dygn :/ har inte änns sovit ensam en ända natt, så hur ska de gå med 7? Hmm..Har läst att du känner dej illa mående, hoppas att de är ett "bra" illa mående
    jo jag hoppas också det är ett bra illamående! När har du BIM?
  • MissHellen

Ingen aing, beror på när min mens vill ge sej Men skulle tro att den är slut i morron Så då ska jag ta o räkna ut om vi i huvudtaget kan bli med barn dehära månaden.. Min sambo ska o jobba nu varannan vecka i sex vecker, så jag hoppas på att vi kan pricka in de så bra så att han är hemma en hel vecka, så vi kan ha sex då Annars får vi ta tredje försöket ännu nästa månad (blir fjärde gången med tredje försöket då haha)

Har börjat äta Folsyra i dag oxå Skickade sambon på apoteket

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 17:10:42 följande:
    Ingen aing, beror på när min mens vill ge sej Men skulle tro att den är slut i morron Så då ska jag ta o räkna ut om vi i huvudtaget kan bli med barn dehära månaden.. Min sambo ska o jobba nu varannan vecka i sex vecker, så jag hoppas på att vi kan pricka in de så bra så att han är hemma en hel vecka, så vi kan ha sex då Annars får vi ta tredje försöket ännu nästa månad (blir fjärde gången med tredje försöket då haha)Har börjat äta Folsyra i dag oxå Skickade sambon på apoteket
    okej surt om han inte är hemma under din äl jobbar han långt bort?
    Själv har jag ätit folsyra i tre veckor tror jag... Äter ren folsyra, när dom tabletterna tagit slut ska jag nog äta mitt val kvinna eller nått istället... Men jag vill ha en bebis i min mage nu... Det är fan det ända jag kan tänka på, och giftemål också (vi har börjat prata bröllop)
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 17:18:30 följande:
    okej surt om han inte är hemma under din äl jobbar han långt bort?Själv har jag ätit folsyra i tre veckor tror jag... Äter ren folsyra, när dom tabletterna tagit slut ska jag nog äta mitt val kvinna eller nått istället... Men jag vill ha en bebis i min mage nu... Det är fan det ända jag kan tänka på, och giftemål också (vi har börjat prata bröllop)
    Ja, Känns förjävaligt rentutsagt!!! Ja, typ 20 mil o dessutom ska han kommer han inte hem nånting i veckan, men är ju istället ledig i en hel vecka Men de känns jobbigt bara att han ska vara borta..

Okej, Vad är de för märke då? Min sambo köpte (tydligen) TillVal Folsyra så jag hoppas att de blir bra

O jag vill oxå gifta mej, men jag kommer nog aldrig o få göra de Min sambo "tror inte på sånt" "Man blir inte mer kär bara för att man är gift" brukar de låta hemma hos oss haha, men förlovade är vi så jag tycker att vi kan gifta oss oxå. Vill ju de
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 17:41:17 följande:
    Ja, Känns förjävaligt rentutsagt!!! Ja, typ 20 mil o dessutom ska han kommer han inte hem nånting i veckan, men är ju istället ledig i en hel vecka Men de känns jobbigt bara att han ska vara borta..Okej, Vad är de för märke då? Min sambo köpte (tydligen) TillVal Folsyra så jag hoppas att de blir bra O jag vill oxå gifta mej, men jag kommer nog aldrig o få göra de Min sambo "tror inte på sånt" "Man blir inte mer kär bara för att man är gift" brukar de låta hemma hos oss haha, men förlovade är vi så jag tycker att vi kan gifta oss oxå. Vill ju de
    Recip heter det men det står stort FOLSYRA på så man tänker inte på nått märke så...
    Jag vet hur det känns när killen är borta hela tiden. Anton är ju bara hemma på helgerna ibland någon dag i veckan och snart kommer han vara borta tre veckor i streck, hoppas värkligen att han kan komma hem nått i veckan då.

Både jag och Anton vill gifta oss.. Vi har sagt att vi vill göra det innan bebisen föds... jag skulle gärna göra det väldigt snart, iaf förlova mig men han vill gärna vänta lite... Dock tar jag inte så seriöst på förlovning och vi diskuterar också om vi ens ska förlova oss...
  • TheLove

Justä! Om någon är nyfiken på hur min älskling ser ut så finns det bilder i mitt galleri

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 17:51:26 följande:
    Recip heter det men det står stort FOLSYRA på så man tänker inte på nått märke så... Jag vet hur det känns när killen är borta hela tiden. Anton är ju bara hemma på helgerna ibland någon dag i veckan och snart kommer han vara borta tre veckor i streck, hoppas värkligen att han kan komma hem nått i veckan då. Både jag och Anton vill gifta oss.. Vi har sagt att vi vill göra det innan bebisen föds... jag skulle gärna göra det väldigt snart, iaf förlova mig men han vill gärna vänta lite... Dock tar jag inte så seriöst på förlovning och vi diskuterar också om vi ens ska förlova oss...
    Okej, "ska" dom vara bättre eller? Jag tänkte att jag käkar dom här nu, sedan får vi se

Ja de kommer bli skit jobbigt, jag/vi är ju inte van de.. Hatar o vara ensam o är snuskigt jävla took mörkrädd. Så jag har ingen aing hur jag ska klara de Känns skit jobbigt!

Okej. Hur känns derå? Ni har ju inte kännt varandra så länge? Jag säger inte att de är fel, men jag bara undar

Vi pratade om förlovning länge, o i går firade vi två år som förlovade Jag tycker att de är underbart att folk kan se att vi hör i hop och att jag delar mitt liv med någon som jag älskar Sedan vad andra tycker att förloving betyder, de får dom tycka Men för mej är förlovning de, o visst vill jag gifta mej. Men jag kan ju inte tvinnga mej på min älskade haha
Svar på tråden Unga som längtar efter barn