• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 17:59:32 följande:
    Justä! Om någon är nyfiken på hur min älskling ser ut så finns det bilder i mitt galleri
    O, jag har varit o tjuvtjikat hela tiden men de har inte kommit nått, så nu ska jag nyfiket kika kan jag lova haha
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 18:02:25 följande:
    Okej, "ska" dom vara bättre eller? Jag tänkte att jag käkar dom här nu, sedan får vi se Ja de kommer bli skit jobbigt, jag/vi är ju inte van de.. Hatar o vara ensam o är snuskigt jävla took mörkrädd. Så jag har ingen aing hur jag ska klara de Känns skit jobbigt!Okej. Hur känns derå? Ni har ju inte kännt varandra så länge? Jag säger inte att de är fel, men jag bara undar Vi pratade om förlovning länge, o i går firade vi två år som förlovade Jag tycker att de är underbart att folk kan se att vi hör i hop och att jag delar mitt liv med någon som jag älskar Sedan vad andra tycker att förloving betyder, de får dom tycka Men för mej är förlovning de, o visst vill jag gifta mej. Men jag kan ju inte tvinnga mej på min älskade haha
    Eh det klarar du utan problem! Nej jag tror det är sämmre med dom jag använder. Det innehåller ju bara folsyra och inget annat, medan mitt val kvinna tex innehåller massa nyttiga saker...

Det känns så jävla bra allting! Jag är lycklig och jag har hittat helt rätt känner jag. Tycker det känns helt underbart.
    MissHellen skrev 2007-08-20 18:03:06 följande:
    O, jag har varit o tjuvtjikat hela tiden men de har inte kommit nått, så nu ska jag nyfiket kika kan jag lova haha
    haha va söt du är
  • MissHellen

Haha, Jag tror faan inte de. Sitter o bölar nu o han åkte precis Hua, Har tänt lamperna redan nu o de är inte änns mörkt? Haha, De är skrämmande o jag ska vara vuxen? Hmm..

Okej, min sambo "fattade" inte vad jag hade skrivit på lappen om vad han skulle köpa, så han gav den till hon på apoteket o hon rekomenderade den jag har nu.. Så hoppas på de bästa

Så härligt att allt känns bra jag har oxå en sån period nu Underbart! Förutom att min sambo är borta då

Haha, Jag har varit jätte nyfiken Men han såg inte ut som jag trott Jag gör alltid så, målar upp en bild i huvudet! Men han ser jätte snäll o söt ut

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 19:22:36 följande:
    Haha, Jag tror faan inte de. Sitter o bölar nu o han åkte precis Hua, Har tänt lamperna redan nu o de är inte änns mörkt? Haha, De är skrämmande o jag ska vara vuxen? Hmm..Okej, min sambo "fattade" inte vad jag hade skrivit på lappen om vad han skulle köpa, så han gav den till hon på apoteket o hon rekomenderade den jag har nu.. Så hoppas på de bästa Så härligt att allt känns bra jag har oxå en sån period nu Underbart! Förutom att min sambo är borta då Haha, Jag har varit jätte nyfiken Men han såg inte ut som jag trott Jag gör alltid så, målar upp en bild i huvudet! Men han ser jätte snäll o söt ut
    haha hur trodde du att han såg ut då? När jag träffade hans moster i helgen sa hon "oj, va lika ni är! Sverre, har du haft lite fuffens för dig?!" Sverre är Antons pappa och dom syftade på att vi skulle nästan kunna vara syskon... Fick höra att dom tyckte vi va jätte söta ihop... Tycker om honom så jävla mycket

Jag är också mörkrädd.. här i lägenheten är det dock ingen fara. mysko nog...
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 19:28:54 följande:
    haha hur trodde du att han såg ut då? När jag träffade hans moster i helgen sa hon "oj, va lika ni är! Sverre, har du haft lite fuffens för dig?!" Sverre är Antons pappa och dom syftade på att vi skulle nästan kunna vara syskon... Fick höra att dom tyckte vi va jätte söta ihop... Tycker om honom så jävla mycket Jag är också mörkrädd.. här i lägenheten är det dock ingen fara. mysko nog...
    Nej, Jag vet inte Men inte som han "gör" i alla fall Men jag menar inget sämmre med de Bara så du vet!
    Haha, Jag tyckte inte ni var lik varandra, men ni passar bra i hop!

Tänk om de vore så bra för min del oxå då! Nej, Jag ska trösta mej med en glass
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 19:31:58 följande:
    Nej, Jag vet inte Men inte som han "gör" i alla fall Men jag menar inget sämmre med de Bara så du vet!Haha, Jag tyckte inte ni var lik varandra, men ni passar bra i hop! Tänk om de vore så bra för min del oxå då! Nej, Jag ska trösta mej med en glass
    tack så mycket va du är gullig! Jag tycker han och jag är det perfekta paret. Han har så himla fina drag i ansiktet så våra barn kommer garanterat bli skit fina!

Mums, glass! Det vill jag också ha men icke sa nicke, har ju ingen glass hemma Åt upp chokladen i morse... kanske ska öppna en burk med majs och äta... MUMS!!

Går det nått bra på TV ikväll? Är sugen på att glo på film eller nått
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-20 19:44:14 följande:
    Hej på er =)
    Hej Mary! Är allt bra med dig idag?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 19:38:47 följande:
    tack så mycket va du är gullig! Jag tycker han och jag är det perfekta paret. Han har så himla fina drag i ansiktet så våra barn kommer garanterat bli skit fina!Mums, glass! Det vill jag också ha men icke sa nicke, har ju ingen glass hemma Åt upp chokladen i morse... kanske ska öppna en burk med majs och äta... MUMS!! Går det nått bra på TV ikväll? Är sugen på att glo på film eller nått
    Jamenvisst

Har precis ätit en snickers galss o den var såååååå god

Nja, Bra vet jag inte! Men de börjar ju nått nytt på 5:an nu, ID eller vad de heter, ska i alla fall kika vad de är
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-20 19:44:14 följande:
    Hej på er =)
    Heeeeeeeeeeeeeej
Svar på tråden Unga som längtar efter barn