• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-20 19:56:44 följande:
    Hej Mary! Är allt bra med dig idag?
    Hej..jaa det är ok här,på bättringsvägen..sj då?
    MissHellen skrev 2007-08-20 19:57:39 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeej
    Helluuuuuuuuuuuuu
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 19:57:20 följande:
    Jamenvisst Har precis ätit en snickers galss o den var såååååå god Nja, Bra vet jag inte! Men de börjar ju nått nytt på 5:an nu, ID eller vad de heter, ska i alla fall kika vad de är
    jo det ska jag med kika på... såg precis att det skulle vara
    Marylicious skrev 2007-08-20 19:58:35 följande:
    Helluuuuuuuuuuuuu
    Jo det är finfint med mig... mår inte alls så illa idag som jag gjort på några dagar
  • MariaOMarkus

Lovelyy - skönt att du inte mår illa mer..håller tummarna för ett + utan illamående

• MissHellen

Lovelyy, Vad tyckte du av första halvan då? Usch, hon var bara föööör mycket för min del..

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-20 20:08:42 följande:
    Lovelyy - skönt att du inte mår illa mer..håller tummarna för ett + utan illamående
    tack gumman jo jag hoppas verkligen på ett plus, även om det kanske är bättre om det tar lite längre tid, med tanke på att killen gör lumpen...
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 20:19:10 följande:
    Lovelyy, Vad tyckte du av första halvan då? Usch, hon var bara föööör mycket för min del..
    Nej fy fan vilken vidrig brud! klänger på programledaren, gömmer sig bakom pelaren och lägger in engelska i talet... nej du hon var alderless för mycket...
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 20:41:40 följande:
    Nej fy fan vilken vidrig brud! klänger på programledaren, gömmer sig bakom pelaren och lägger in engelska i talet... nej du hon var alderless för mycket...
    Haha, De är precis som att jag skulle ha skrivit de Hoppas att hon förlorar alla pengar
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 20:43:55 följande:
    Haha, De är precis som att jag skulle ha skrivit de Hoppas att hon förlorar alla pengar
    jo det hoppas jag med men det tror jag dock inte... Tror att liksaneraren (hette det så?) är han killen i skjortan... vem tror du?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 20:44:57 följande:
    jo det hoppas jag med men det tror jag dock inte... Tror att liksaneraren (hette det så?) är han killen i skjortan... vem tror du?
    Haha, De trodde nästan jag oxå Jag hade rätt på Lapplisan i alla fall De syndes ju! Synd att hon vann ändå
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 21:25:02 följande:
    Haha, De trodde nästan jag oxå Jag hade rätt på Lapplisan i alla fall De syndes ju! Synd att hon vann ändå
    jo jag trodde rätt om henne med. Trodde dock han mörka killen var radiopratare...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn