• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-20 21:27:55 följande:
    jo jag trodde rätt om henne med. Trodde dock han mörka killen var radiopratare...
    De trodde jag med Men jag hade rätt på glamormodellen o han som var synsk eller vad han nu va
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 21:40:14 följande:
    De trodde jag med Men jag hade rätt på glamormodellen o han som var synsk eller vad han nu va
    jo jag också. Hade faktiskt rätt på alla som hade varit :-P Fördomsfull? Jag?
  • MissHellen

Ja, Jag tror jag hade rätt på dom flesta jag oxå

• MissHellen

Nu ska jag kolla på håriga kvinnor på 3:an haha

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-20 21:59:39 följande:
    Nu ska jag kolla på håriga kvinnor på 3:an haha
    sitter och kollar på det jag med, och nu mår jag jätte illa igen... har mått bra nästan hela dagen men nu vill jag kräkas Dessutom fick jag precis ett sms från Anton där han sa att han inte kan prata med mig nåptt idag för att han inte får någon ledig tid alls Vill ju prata av mig och höra om hans dag... Saknar honom ju massor.. Jag är lite ledsen faktiskt
  • AngelicaJ

sitter också och kollar på det. Vad tycker ni om hår under armar på tjejer ? Jag hr lite svårt med det asså =/

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-20 22:14:17 följande:
    sitter också och kollar på det. Vad tycker ni om hår under armar på tjejer ? Jag hr lite svårt med det asså =/
    jag tycker lite är okej om man är hemma... Men skulle ju inte gå ut med linne och hår under armarna, där emot skulle jag kunna göra det med t-shirt så det inte syns men jag skulle känna mig ofräsh...
  • skrattigtjej

hej allihopa

sulle bara slämga in godnatt kram

imon e det skol dags igen för min del 08.30 tror ja det var...
    haha godnatt mina godingar tiden flyger iväg

Emmy
  • TheLove

jag menar stubb cirkus en vecka eller nått... vad anser ni?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn