• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 10:42:02 följande:
    Ååå bada det lät mysigt =) Närmsta jag kommit bada är våran pool vi köpt till baksidan :P Min sambo kommer nog hem sent. Han jobbar extra på ett annat jobb efter det vanliga. För min skull, könner mig så taskig. Jag får inget studiebidrag på grund av att jag har för lite poäng, men har gjort massa arbeten under sommaren men pengarna lär nog iaf bli uppsjutna. Så han jobbar så han har råd att försörja oss båda =/ Jga får inga tider på mitt jobb heller så jag sitter bara hemma och latar mig. Skönt att hör att du e på bra humör!Jadu jag har inte varit vaken så länge, ska väl typ äta frukost strax. Sj då?
    Ja, Jag vill bada i havet Har inte hunnit de i sommar. Men har badat took mycket ändå, i sjöar o allt Älskar att bada!

Okej, så gullig han är

Haha, Jag klev upp första gången kvart över fem sedan sov jag ett tag till till kvart i åtta
    Jag kom hem för ett tag sedan, har varit o skrivit lön o hälsat på mina godigar o fröknarna Så nu ska jag oxå käka frukost, men har ingen mjölk så jag måste kila på macken först, orka inte
  • AngelicaJ

Jag älskar också att bada men när det har varit fint väder har vi haft besök mm. så har aldrig kommit iväg =/

Jaj, visst är det ett plus =) Fan vad nice!!! GRATTIS, då kan vi ju följas åt. Nu får du börja hänga här så du kan berätta allt :P

• miiillan

Marylicious: TACK!! hoppas att lilla mini bara vill stanna kvar nu!! tihi!! två tester kan ju inte ha fel

• MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-10 13:12:09 följande:
    Marylicious: TACK!! hoppas att lilla mini bara vill stanna kvar nu!! tihi!! två tester kan ju inte ha fel
    jaj86 klart den kommer vilja vara kvar ,den vill ut till världen om 9mån och se sin mamma och pappa
  • miiillan

ja, får verkligen hoppas det!! men det är ingen idé att gå och oroa sig heller. ska bara njuuuta nu!!

hu går det för dig då?

• MariaOMarkus

jaj86 - absolut,klart du ska njuta och läsa inte om MF och sånt här på fl..de kommer bbara skrämma upp dig..

började med minipiller men slutade äta dom nu,och jag sa de till killen..SÅ vi får se om han fortsätter komma i mig (ursäkta mitt ordval hehe) har Äl på torsdag nästa vecka så jag får hoppas de kanske blir nåt

• miiillan

haha!! du behöver inte ursäkta ordvalet. haha!! det är sånt vi snackar om här

det var precis så jag gjorde, slutade med pillrerna och sen fick han avgöra om han ville komma i mig

nejdu!! läsa om sån skit tänker jag inte göra!! snacka om att plåga sig själv!!

• AngelicaJ

Mary. Okej, mådde du inge bra av dina minipiller eller slutade du för att du vill ha bebis?
    Hoppas han fotsätter komma i dig och att det tar sig vid ägglossningen denna månad =)

• MariaOMarkus

hehe bra

hur lång tid tog de för dig och bli gravid ?

nej bra de..jaa vissa läser ju inne på dom sidorna iaf..inget jag kommer göra då jag blir gravid..ska hålla mig till de glada sidorna

Vet du när bebisen är beräknad?=)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn