Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Jag älskar också att bada men när det har varit fint väder har vi haft besök mm. så har aldrig kommit iväg =/
Jaj, visst är det ett plus =) Fan vad nice!!! GRATTIS, då kan vi ju följas åt. Nu får du börja hänga här så du kan berätta allt :P
jaj86 - grattis till +et
Marylicious: TACK!!
hoppas att lilla mini bara vill stanna kvar nu!! tihi!! två tester kan ju inte ha fel
ja, får verkligen hoppas det!! men det är ingen idé att gå och oroa sig heller. ska bara njuuuta nu!!
hu går det för dig då?
jaj86 - absolut,klart du ska njuta och läsa inte om MF och sånt här på fl..de kommer bbara skrämma upp dig..
började med minipiller men slutade äta dom nu,och jag sa de till killen..SÅ vi får se om han fortsätter komma i mig (ursäkta mitt ordval hehe) har Äl på torsdag nästa vecka så jag får hoppas de kanske blir nåt
haha!! du behöver inte ursäkta ordvalet. haha!! det är sånt vi snackar om här
det var precis så jag gjorde, slutade med pillrerna och sen fick han avgöra om han ville komma i mig
nejdu!! läsa om sån skit tänker jag inte göra!! snacka om att plåga sig själv!!
Mary. Okej, mådde du inge bra av dina minipiller eller slutade du för att du vill ha bebis?
Hoppas han fotsätter komma i dig och att det tar sig vid ägglossningen denna månad =)
hehe bra
hur lång tid tog de för dig och bli gravid ?
nej bra de..jaa vissa läser ju inne på dom sidorna iaf..inget jag kommer göra då jag blir gravid..ska hålla mig till de glada sidorna
Vet du när bebisen är beräknad?=)