• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Niccisen
    1984 skrev 2007-08-10 19:51:14 följande:
    Jag ska ge mig in på IVF nästa vecka...(PRIVATA VÄGEN)!Ska ringa och boka tid.Är plaserad i kö för den statliga IVF, men då är kö tiden runt 18 mån. Och efter över 2 års försökande klarar jag inte av att vänta nån mer kön är på 18 mån för att få göra IVF statliga vägen. Fördelen med privata vägen är att de går mkt snabbare vänte tiden är bara ca 2 v till skillnad från den statliga som är på ca 18 mån (beroendes på var i landet man bor).Nackdelen med privata vägen är att det kostar runt 30 000 kr, för ETT försök. Och de är ju inte ens säkert att det lyckas, medans staten beskotar den statliga vägen.
    Håller tummarna för er! Det vore ju underbart om det blev nånting nu när ni försökt så länge. Men kan ni inte ställa er i kö hos staten och under tiden göra ett försök den privata vägen också? Så ni har en back up.
  • AngelicaJ

Lycka till =) vad görs så här sent då?

• A flikka

hmm... egentligen känner jag mig inteså hemma här tråden :/...
    Har ju fått min vovvebebis nu så vi har lagt det andra lite på hyllan.. vill koncentrera mig fullt ut på Enzo..

• Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 22:16:40 följande:
    Lycka till =) vad görs så här sent då?
    Jag jobbar natt... Igen... Men har inte så många nätter kvar nu
  • Butikslager

Niccisen: Vart jobbar du natt?

Jag har börjat för en kvart sen.. Jobbar näst sista dagen idag. Sen är jag arbetslös. Mindre roligt. :( Såg FYRA biler på vägen hit. Typ 5km. Körde alltså genom stan. Är det Kiruna som är litet eller är det onormalt att stiga upp såhär tidigt på en Lördag? Jag tror mer på andra alternativet.

Vill hem till gubben och sängen! :/

• MissHellen

A flikka skrev 2007-08-11 00:42:46 följande:

hmm... egentligen känner jag mig inteså hemma här tråden :/...Har ju fått min vovvebebis nu så vi har lagt det andra lite på hyllan.. vill koncentrera mig fullt ut på Enzo..
    Du längtar väl fortafarnde? Vi pratar ju inte bara om barn

Hur går de med vovvsingen då?
  • MissHellen

Vad har alla för sej i dag då?

Skulle igentligen fara o bada i dag, vi som hade planerat o allt. Köpt fika o hela kittet, men nej nej. Just IDAG kommer fulvädret, Typiskt! Så nu är jag sur på Gud
    Så nu sitter jag o sörjer i min ensamhet (sambon ligger i sängen) med en macka i ena handen o andra handen på tagentbordet Men ska snart letar fram en film o fortsätta vara bitter där

• A flikka
    MissHellen skrev 2007-08-11 09:21:00 följande:
    A flikka skrev 2007-08-11 00:42:46 följande:Du längtar väl fortafarnde? Vi pratar ju inte bara om barn Hur går de med vovvsingen då?
    jodå det går bra :) han är min lilla bebis :P
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-08-11 14:01:57 följande:

jodå det går bra :) han är min lilla bebis :P
    Va roligt Är han rummsren då?
  • AngelicaJ

Hehe det tar nog ett tag =) Hon har väl precis fått hem honom?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn