• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-14 10:22:46 följande:
    va skönt det låter... jag ska beställa en bok som jag är lite sugen på att läsa; 'Lilith - Adams första hustru' Tror den kan vara jätte bra..Vad ska du läsa för bok då?
    Okej, Vad handlar boken om då?

Nja, Jag vet inte. Har precis läst ut en bok, så jag måste hitta en ny
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-14 10:33:08 följande:
    God morgon =) Vaknat på rätt sida idag med, dags att hugga tag i skolböckerna :p Känner mig sååå duktig! vad skönt det lät att sitta i solen och läsa en bok. Kanske ska sätta mig med skolboken utomhus. Får se hur det blir.Vi kanske har skrivit det förut, men vart bor alla?
    O så härligt o vakan på rätt sida

Ja, De ska bli jätte skönt o komma ut i solen, de har ju varit ful väder ett par dagar nu..

Jag bar o Härnösand, Durå?
  • Niccisen

Jag har precis flyttat till Örebro

• TheLove

Linköping...

Boken handlar om Adams första fru... Som han hade innan Eva... Jag är inte troende eller nått men tycker det verkar intressant!

• Niccisen
    TheLove skrev 2007-08-14 14:13:28 följande:
    Linköping...Boken handlar om Adams första fru... Som han hade innan Eva... Jag är inte troende eller nått men tycker det verkar intressant!
    Läste lite om henne när jag läste religion i skolan Hon utmålas som den onda bara för att hon vägrar att underkasta sig mannen. En väldigt intressant figur i religionen faktiskt
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-14 14:13:28 följande:
    Linköping...Boken handlar om Adams första fru... Som han hade innan Eva... Jag är inte troende eller nått men tycker det verkar intressant!
    Okej, Har aldig hört nått om den Men jag kanske måste köpa den jag oxå då
  • Niccisen

Vi får starta bokklubb Där man kan tipsa varann om bra böcker

• AngelicaJ

Älskar att läsa böcker men har ju aldrig tid. har ju skolböcker att läsa. Men men får väl läsa när studierna är avklarade!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn