• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Ok men enligt uträkningen här på fl så ska du ha 10 april. Och du är i vecka 6, 5+1. Det stämde för mig och har fortfarande samma bf, som fl räknade ut.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-10 11:05:15 följande:
    Jag älskar också att bada men när det har varit fint väder har vi haft besök mm. så har aldrig kommit iväg =/ Jaj, visst är det ett plus =) Fan vad nice!!! GRATTIS, då kan vi ju följas åt. Nu får du börja hänga här så du kan berätta allt :P
    Jag skulle inte klara en sommar utan bad haha. men de blev nog inge bad i dag, min sambo orkar nog inte de, han klev upp kvart över fem i dag o for på skolan, suttitt o lyssnat på dravell (som han så fint säger ) o kom hem för ett tag sedan bara! Men vi får väl se om jag får med han, annars får de bli i morron, de har han redan lovat
  • miiillan

angelica: okey tack!! ska kolla där jag med.

misshellen: tack!! hur går det för dig då?

• MissHellen
    jaj86 skrev 2007-08-10 13:55:28 följande:
    angelica: okey tack!! ska kolla där jag med.misshellen: tack!! hur går det för dig då?
    Nja, Går o går! Har varit borta nu två sista ÄL så vi har inte kunnat haft sex, så vi ska försöka med vårt tredje försök nu Längtar efter att mensen ska kommma, första gången troja Så vi kan försöka..
  • miiillan

puh!! nu har jag varit ute i regnet och köpt ett par ministrumpor som jonas ska få i ett paket sen. och handlat fläskfile! mums!! ska börja med maten om ca 20 minuter.

håller tummarna för dig misshellen

• MissHellen
    jaj86 skrev 2007-08-10 16:26:02 följande:
    puh!! nu har jag varit ute i regnet och köpt ett par ministrumpor som jonas ska få i ett paket sen. och handlat fläskfile! mums!! ska börja med maten om ca 20 minuter. håller tummarna för dig misshellen
    Härligt

Tack så mycket
  • 1984

Jag ska ge mig in på IVF nästa vecka...(PRIVATA VÄGEN)!Ska ringa och boka tid.
    Är plaserad i kö för den statliga IVF, men då är kö tiden runt 18 mån. Och efter över 2 års försökande klarar jag inte av att vänta nån mer kön är på 18 mån för att få göra IVF statliga vägen.

Fördelen med privata vägen är att de går mkt snabbare vänte tiden är bara ca 2 v till skillnad från den statliga som är på ca 18 mån (beroendes på var i landet man bor).

Nackdelen med privata vägen är att det kostar runt 30 000 kr, för ETT försök. Och de är ju inte ens säkert att det lyckas, medans staten beskotar den statliga vägen.

• MissHellen
    1984 skrev 2007-08-10 19:51:14 följande:
    Jag ska ge mig in på IVF nästa vecka...(PRIVATA VÄGEN)!Ska ringa och boka tid.Är plaserad i kö för den statliga IVF, men då är kö tiden runt 18 mån. Och efter över 2 års försökande klarar jag inte av att vänta nån mer kön är på 18 mån för att få göra IVF statliga vägen. Fördelen med privata vägen är att de går mkt snabbare vänte tiden är bara ca 2 v till skillnad från den statliga som är på ca 18 mån (beroendes på var i landet man bor).Nackdelen med privata vägen är att det kostar runt 30 000 kr, för ETT försök. Och de är ju inte ens säkert att det lyckas, medans staten beskotar den statliga vägen.
    Ska du? va härligt Stror lycka till nu!!! Håller tummarna jätte hårt.
Svar på tråden Unga som längtar efter barn