• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Hehe har för mig att jag sagt att han skulle komma, men men :P Jo det var kul att det gick så bra =)

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-13 13:10:26 följande:
    Hehe har för mig att jag sagt att han skulle komma, men men :P Jo det var kul att det gick så bra =)
    fan va härligt
  • Niccisen

Angelica: Samma här, har inte heller lyckats ta alla poängen

• AngelicaJ

Nu har jag lämnat in en del arbeten och har jag godkänt på alla så har jag de poäng som krävs för att få utbetalning.

• Niccisen
    AngelicaJ skrev 2007-08-13 16:08:33 följande:
    Nu har jag lämnat in en del arbeten och har jag godkänt på alla så har jag de poäng som krävs för att få utbetalning.
    Härligt, så långt har inte jag kommit än, men får ju lön tom oktober så det är först då det blir akut... Håller på nu och försöker få ihop allt som ska göras innan kursen börjar. Massa saker när man ska skriva examensarbete...
  • MissHellen

Gomorron tjejer

Händer i dag då?

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-14 09:12:03 följande:
    Gomorron tjejer Händer i dag då?
    Godmorgon godmorgon! Jag sitter och väntar på att min syster ska komma över ett tag... eller väntar och väntar... jag ska städa lite innan tänkte jag... sen ska jag tvätta och sen träffa en kompis... vad ska du göra idag då?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-14 10:07:07 följande:
    Godmorgon godmorgon! Jag sitter och väntar på att min syster ska komma över ett tag... eller väntar och väntar... jag ska städa lite innan tänkte jag... sen ska jag tvätta och sen träffa en kompis... vad ska du göra idag då?
    Okej Trevligt med sällskap!

Jag ska oxå tvätta i dag, sedan kom solen fram så jag fundera på om jag ska ut o sätta mej o läsa en bok Men just nu är de frukost som gäller
  • TheLove

va skönt det låter... jag ska beställa en bok som jag är lite sugen på att läsa; 'Lilith - Adams första hustru' Tror den kan vara jätte bra..

Vad ska du läsa för bok då?

• AngelicaJ

God morgon =)
    Vaknat på rätt sida idag med, dags att hugga tag i skolböckerna :p Känner mig sååå duktig!

vad skönt det lät att sitta i solen och läsa en bok. Kanske ska sätta mig med skolboken utomhus. Får se hur det blir.

Vi kanske har skrivit det förut, men vart bor alla?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn