• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-08-11 17:29:36 följande:
    A flikka skrev 2007-08-11 14:01:57 följande:Va roligt Är han rummsren då?
    haha,nä :P. Men han är såå duktig, är torr för det mesta om inte jag är klantig :)
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-08-12 13:01:31 följande:

haha,nä :P. Men han är såå duktig, är torr för det mesta om inte jag är klantig :)
    Okej :)
  • MissHellen

Gomorron tjejer har ni för er i dag då?

• Niccisen
    MissHellen skrev 2007-08-13 10:00:58 följande:
    Gomorron tjejer har ni för er i dag då?
    Här är vi hemma och är förkylda. Helst skulle man vilja ligga på soffan och se film hela dagen, men det är svårt när 2-åringen är den enda friska av oss:/

Gör du då?
  • AngelicaJ

God morgon =)

Sitter faktist och pluggar, tycker det är riktigt skoj att plugga idag. Hoppas jag får fler sånna dagar.
    Csn har ju dragit in utbetalningen på grund av att jag saknar poäng. Så nu måste jag lägga i högväxeln å få in de poäng som saknas så jag har råd att leva.

Igår var sambons son här =) Vi har ju inte träffat han sen i maj, så nu har advokaterna kommit överens om att han ska vara här varje söndag i 3 veckor till och sen börja sova över =) Känns hur bra som helst och jag är så glad för min sambos skull. Han var hur gullig som helst mot sonen och det kändes bra eftersom han ska bli pappa åt våran bebbe =) Sen var det väl några saker som han behöver lära sig. Typ ta av kläder, byta blöja mm :P Han var så försiktig när han klädde av ungen. såg ut som barnet var av glas, det är ju iofs bra att han är försiktig men det tog ju lång tid innan kläderna var borta.

Usch va trist att vara sjuk =/

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-13 10:03:08 följande:
    Här är vi hemma och är förkylda. Helst skulle man vilja ligga på soffan och se film hela dagen, men det är svårt när 2-åringen är den enda friska av oss:/Gör du då?
    Ojdå, jobbigt :/ Hoppas ni blir bättre snart i alla fall :)

Jag ska snart ta o käka frukost, men just nu har jag en super gosig isse här som inte låter mej skriva på tagentbordet Han vil ju bara gosa han :)
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-13 10:09:57 följande:
    God morgon =) Sitter faktist och pluggar, tycker det är riktigt skoj att plugga idag. Hoppas jag får fler sånna dagar.Csn har ju dragit in utbetalningen på grund av att jag saknar poäng. Så nu måste jag lägga i högväxeln å få in de poäng som saknas så jag har råd att leva. Igår var sambons son här =) Vi har ju inte träffat han sen i maj, så nu har advokaterna kommit överens om att han ska vara här varje söndag i 3 veckor till och sen börja sova över =) Känns hur bra som helst och jag är så glad för min sambos skull. Han var hur gullig som helst mot sonen och det kändes bra eftersom han ska bli pappa åt våran bebbe =) Sen var det väl några saker som han behöver lära sig. Typ ta av kläder, byta blöja mm :P Han var så försiktig när han klädde av ungen. såg ut som barnet var av glas, det är ju iofs bra att han är försiktig men det tog ju lång tid innan kläderna var borta. Usch va trist att vara sjuk =/
    Men va skönt att du känner för o plugga då :) Inte ofta man för de

Va härligt med barn besök Hoppas att de fixar sej nu så han får vara där lite, skulle ju vara kanon de :)
    De är så kul o se sin sambo hålla på med barn, min sambo har oxå jätte bra hand om barn, Känns tryggt
  • AngelicaJ

Ja, jag lekte fotograf igår. Ville inte störa så mkt, de behöver ju få lite tid själva. Så jag bara observerade och tog en massa kort på dom. Såå söta. Men tiden gick så himla fort, sambon vill ju försöka ta igen det han missat men det är ju svårt på bara några timmar. Men det blev ett snabb besök hos farmor och farfar och sen busade de, badade, åt mat och det var hur mysigt som helst att bara titta på dom =)
    Jo men nu är papper påskrivna av både mamman, tingsrätten och sambon så nu kommer han vara hos oss varje söndag i 3 veckor och den börja sova över. Så om mamman bryter mot det så är det ju ett brott. Förstår inte hur man har mage till att hindra barnet att träffa sin far och tro att det är det bästa. Den enda som är nöjd är ju hon. Så synd om barn å pappor då mamman e korkad :P

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-13 10:35:09 följande:
    Ja, jag lekte fotograf igår. Ville inte störa så mkt, de behöver ju få lite tid själva. Så jag bara observerade och tog en massa kort på dom. Såå söta. Men tiden gick så himla fort, sambon vill ju försöka ta igen det han missat men det är ju svårt på bara några timmar. Men det blev ett snabb besök hos farmor och farfar och sen busade de, badade, åt mat och det var hur mysigt som helst att bara titta på dom =) Jo men nu är papper påskrivna av både mamman, tingsrätten och sambon så nu kommer han vara hos oss varje söndag i 3 veckor och den börja sova över. Så om mamman bryter mot det så är det ju ett brott. Förstår inte hur man har mage till att hindra barnet att träffa sin far och tro att det är det bästa. Den enda som är nöjd är ju hon. Så synd om barn å pappor då mamman e korkad :P
    O så härligt de låter Mysigt! Men din tid kommer den oxå, men de är ju bra att du "låter dom ta igen tid" :) De kommer o gå kanoners sedan ska du se..
    Ja, Men då får vi hoppas att hon inte bryter mot lagen :)
    Nej men vissa mammor OCH pappor tänker inte lika dant som vi "normala", de kanske känns bra för dom just då. Men kommit på att de kanske var de bästa för barnet ändå.. Men nu börjar de ju reda ut sej i alla fall :) Skönt!
  • TheLove

va skoj Ankan! Du sa inte till mig att ni träffat lucas... kul att allt gick bra

jag kommer inte få träffa min Anton nått denna vecka.. han kommer hem på fredag och vi ska ha äl snart... i veckan nån gång... hoppas jag får den idag eller nått så simmarna kan ta sig...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn