rooos: borta bra men hemma bäst va! Hoppas du får ordning på nattrutinerna, kanske det kommer av sig själv nu när ni är hemma igen.
Dulia: va skönt att du känner dig lite mer hemmastadd nu och att du kommer längre och längre ur skalet! Det är inte så lätt att byta ort och få nya vänner när man är vuxen. När man var yngre så gick det liksom på automatik för att man fick en hel klass "på köpet". Jag flyttade bara från Vallentuna till Sollentuna och ändå var det tufft i början.. vilken tandläkare ska man ha, vilken gyn etc etc.. Inte så kul att bara öppna Gula sidorna och chansa, man vill gärna rådfråga nån som kan och vet lite om orten.
Becca: imponerande!!
Jag fick en "tack för att du födde Theo-present av min sambo idag. Värsta pulsklockan med GPS och grejer.. hahaha, tur att man inte är så känslig av sig, för man hade ju kunnat tagit det som en pik att det är dags att komma igång med träningen
. Men jag blev glad! Den kan mäta hur långt man går, vilken hastighet, kaloriförbrukning etc.. ska bara hajja hur den funkar oxå...
. Ska testa den imorron på morgonpromenaden.