tjo!
va kul att ni oxo gillar mysebo, jag kommer gå dit så ofta jag kan på tisdagar, vill ju passa på att få gå på babyöppet nu under hösten för i januari blir ju lillkillen 1 år o vi får gå andra dagar, shit va tiden går fort...
Mysebo är så himla mysigt att bara hänga på o egentligen behöver man inte bestämma att man ska dit med någon för alltid träffar man någon där antingen som man känner eller så är det ju lätt att börja prata med folk där känns det som!
eftersom det finns trädgård där känns det lätt att vara där för även om ens barn behöver sova så kan man gå ut o vagna, väldigt bra tycker jag!
camilla: haha, jag tycker det är himla kul att Christoffer är intreserad o vill hänga med till öppna förskolan, lättare för honom att förstå vad jag pratar om när han själv vart där, fast när man är där båda två så känner man sig rätt överflödig, typ på sångstunden när man sitter där utan barn i famnen, men Christoffer har själv sagt att han gärna går dit själv med Alvin nångång när han kan, han jobbar ju rätt bra tider, och då kan det ju va kul att han vart där o kikat...
ikväll ska min mamma vara barnvakt och jag och mannen ska iväg o käka o gå på bio, mysigt :) har inte vart på bio sen han kom till världen jue :) tänderna knölar fortfarande här så nätterna är inte så skoj..