Dulia, kan tänka mig att det blir lite lugnare hemma nu. Skönt att Alma sover lite på dagen också! Jessica sover rätt lite på dagen men från denna vecka har jag börjat kunna göra saker medan hon är vaken, typ äta frukost, dricka kaffe och till och med sortera lite papper sittande bredvid babygymmet :o)
Modesty, Jessica har också börjat nattvaka igen, jag som trodde den tiden var förbi, hihi. Ok, erkänner att jag var otroligt lyckligt lottad. Hon sov så bra ett tag och slutade till och med med den helt ok nattamningen (som hon alltid somnade i). Men nu ska det vaknas nån gång mellan 1 och 3, ätas, snuttas, slicka bröst, snacka, le och inte somna om på flera timmar. dessutom vaknar hon nog flera gånger per natt utan att kräva nåt, men gör så mycket ljud att det bara inte går att sova själv! Ska börja sova med öronproppar, tror jag, även om då sambon vaknar först och måste väcka mig. Hellre att han vaknar en gång av ett skrik än att jag vaknar 100 gånger för att hon rör på vänster armbåge!
Bögs gård låter kul, nästan min bakgård, hihi. Ska kika in i fikatråden o titta.