• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Joico

Oh smidigt! Tackar så mycket
    *smyger iväg igen*

Dulia skrev 2007-08-25 01:17:05 följande:
    Några turebergare finns i tråden men jag har ingen aning om var dom bor. I vår presentationstråd finns en lista där de flesta skrivit var i Sollentuna dom bor. Länk finns i ts
  • Dulia

Nu fick jag tag i det där testet från Vi föräldrar och förra året fick Bamseoverallen högsta betyg i vattenavvisande så dom lär ju vara lika i år igen. Det blir nog en Bamseoverall

• Camilllla

Dulia: Det blir säkert bra Och som sagt, fråga på ditt dagis i vinter hur de upplever det med väta, om inte annat så lär de då börja hålla extra koll på det så du får veta hur det funkar

• Dulia

Camilla, fast om man köper en dålig overall från början måste man ju köpa en ny och det är ju jobbigt

• Camilllla

Dulia: Ja det är klart Du får helt enkelt ta och skaffa dig en sån där säck med is, hugga sönder den och lägga i en hög på gräsmattan, sen kan ju Bianca få leka där en stund så ser du hur det går Men hon får leka snällt såklart, så hon inte smutsar ner overallen om den skulle va jättedålig och behöver lämnas tillbaka

Idag sa jag till på Lindex om en tvättpåse jag köpt där som efter typ 3 användningar spruckit upp totalt på flera ställen i nätet.. Fick en ny utan problem, det är ju alltid trevligt

• Dulia
    Armino skrev 2007-08-25 00:08:12 följande:
    Dulia --> Ja jag kan tänka mig att du får se en hel del. Men det måste ju kännas bra att veta att man gör nåt för att andra ska må bra också?
    Det är väl det som får en att stå ut om dagarna på jobbet, att man varit med i den process som leder en människa vidare i livet
  • Dulia

Jag borde verkligen gå och lägga mig och sova nu. Vi ska åka till min farmor imorgon som bor en bit härifrån. Ni får hålla tummarna för att Alma sover hela vägen för när hon är vaken gillar hon inte alls att åka bil.

• Bess

CAMILLA: Den där kursen, kostar den alltså 300 kr per person? Så det blir 600 kr om både Jonny o jag vill gå?

Shit, vad gör jag uppe NU?

• Armino
    Siljelin --> Jag antar att det gick bra på babysimmet eftersom du inte var här ocj plingade på i morse. Eller så var du här och plingade på och bankade på dörren och kastade grus på fönsterrutorna men jag bara sov och sov och hörde ingenting. Om det var så så ber jag om ursäkt. Jag var sjukt trött när jag gick och la mig Glad
    Det är aldrig för sent att ge upp.
  • Camilllla

Bess: Ja precis så det är ju tyvärr inte gratis direkt.. Eller ja, det är väl det priset som eilenna fick fram men jag antar att det stämmer?
    Ja vad gjorde du uppe då?

Svar på tråden Sollentunamammor!!