AnkFisk, tror att det är onsdagar, faktiskt. Men är inte 100.
Modesty, jag har INTE sovit som nån prinsessa! Skulle vara som prinsessan på (den enorma) ärten i så fall... Vaknade redan halv tolv (på natten alltså) för att kissa och då hade jag hunnit vakna till minst fem gånger före det och förvirrat tänkt saker som ?oh, vad gott jag sover med öronproppar, nu är det nog snart morgon?. Och detta var alltså FÖRE midnatt. Klockan ett vaknade Jessica, ammade, lekte med bröstet, stånkade, sög, släppte, sprattlade. Hon var helvaken och hellycklig ända fram till 3, då hon somnade mot min axel efter två frusna timmar i soffan. Ok, jag ska vara glad att hon var vaken och glad och inte vaken och skrikig, men klockan 3 på natten skulle jag vara glad om hon inte vore vaken överhuvudtaget. Men sedan gick hon faktiskt att lägga i egen säng och jag kunde sova lite halvtaskigt (med öronproppar som jag vaknade och tog ut då och då för att lyssna på Jessica) ända till kvart över sju. That?s that.
Lillmondino, efter två asgriniga veckor i mitten av augusti blev hon mycket bättre och gladare och självständigare, och är det fortfarande, men på kvällarna kan det blir gnälligt och vråligt, det är väl helt naturligt. Värre är då detta med att man ska vara vaken flera timmar mitt i natten!
Modesty (igen), jag har en sån freestyle. TROR att den funkar, har inte provat på länge. Hoppas du har egna lurar, för jag behöver mina själv.
Snacka om egotrippat inlägg, hoppas nu du vill låna freestylen, så har jag gjort NÅGOT osjälviskt idag :o)