lillmondino --> Jag tycker att det är
bra att du inte kommer på tisdag. Vi vill inte ha med dig och din chokladvägran sörru!

Så, nu har jag skrivit det alla tänker på. Allvarligt alltså... jag och tjejerna har snackat lite och vi har kommit fram till att om du inte tänker proppa i dig choklad som alla vi andra gör så kan du starta en egen tråd som kan heta "Tråden för de som är präktiga och inte äter choklad bara för att ungarna får lite röda prickar i fejjan. "
Nä. Jag tycker inte att det är bra. Jag maskerar min besvikelse genom att skoja till det. Det är den rena sanningen. Vem är det som fyller år? Och stå på dig mot bvc! Hur kan de säga nej till dig?
Modesty --> Å, jag har också en hel trave med böcker som jag vill läsa. Men än så länge prioriterar jag datorn och tv:n. Usch så borde jag inte skriva, jag som är lärare och allt. Jag borde avsky datorer och tv och bara tycka om griffeltavlor och uppslagsverk

Hur hinner du med bokklubben då? För visst var du med i en sån?
Siljelin --> Ha ha ha! Ja du får gärna flytta in!

Asrael är nog rätt ensam nu när de andra två är på bantningsläger eller boot camp eller var de nu håller hus. Ja, hade du av misstag fått våra katter så hade du märkt det. Castor äter upp all mat och Ebony är en riktig fegis som kryper in under soffan när nån utomstående närmar sig. Men hon är en jävel på att fånga ekorrar

Vad kul att vi hamnat i samma grupp! Då känner man nån åtminstone. De där Mulle-människorna verkar ju vara ett kul (läs knäppt) gäng förresten!