• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • noodle

Tänkte också ta premiärdoppet imorrn om det är fint väder :)

Nä nu är det sovdags, gonatt på er!

• Issa98

Ja visst glömmer man fort...

Men va härligt att du får bada igen Dulia, jag håller tummarna för att du får badväder imorgon

• Issa98

Dags att börja dra sig mot sängen, får hem min son imorgon som har varit hos sin pappa i 10 dgr, ska bli härligt att få ha honom här hos oss i 2 veckor igen. Natti natti tjejer!

• CaS

Oj vad det skrivs här!
    Låter mysigt med middagar, glass med kolasås (mm) och kommande dopp i det blå! Har faktiskt bara blivit dopp i en pool för mig i år. En gång! Får skärpa mig och bada mera innan sommaren tar slut tror jag...:)

Gick med alla tre barnen till stinsen häromdagen från edsberg. var lite osäker på om jag skulle hitta och hur långt det skulle va, men det gick bra. Blev en ordentlig promenad för mig och Theo men det var ju lätt att hitta! Självklart skulle theo klättra på några lutande tegelväggar på vägen och åka kana nedför så han blev helt brunröd på hela rumpan... Tror att vissa föräldrar kollade lite snett på oss på Stinsen sen *mu*. De trodde säkert att han hade bajsat på sig eller nåt... Lite tragikomiskt. Har ju hursomhelst blivit jätte fint där! Ska definitivt besöka regelbundet från o med nu. Kanske låta Theo prova lekhörnan med barnpassning. Någon som har erfarenhet?

Nej nu MÅSTE jag sova. Vi hörs!

• Ankan1982

hejsan!

jag håller med om att stinsen blivit kanonfint nu. Ska dit på en shoppingrunda i augusti när jag fått min första lön

Vi var där igår oxå och Alexander lekte vid barn cafét det tyckte han var askul..

Men stinsen är ju ett center jag helst går till för att dom har stort utbud av det mesta

• Leia07

BeccaGrodan, Camilllla och GoåGlad: Tack så mycket för i fredags! Det var verkligen jättetrevligt att träffa er.

GoåGlad: Jag håller tummarna för att den lill* tittar ut snart :).

Leia har varit på allt annat än kul humör hela helgen (jäkla tänder!), så hon har två väldigt trötta föräldrar idag :(.

• Ankan1982

Hallå på er!

Kan man hänga på nån ggn när ni ska träffas???

• Ankan1982

Här har du nån som gärna följer med till stinsen om du vill ha sällskap

CaS skrev 2007-07-15 01:03:09 följande:
    Oj vad det skrivs här! Låter mysigt med middagar, glass med kolasås (mm) och kommande dopp i det blå! Har faktiskt bara blivit dopp i en pool för mig i år. En gång! Får skärpa mig och bada mera innan sommaren tar slut tror jag...:)Gick med alla tre barnen till stinsen häromdagen från edsberg. var lite osäker på om jag skulle hitta och hur långt det skulle va, men det gick bra. Blev en ordentlig promenad för mig och Theo men det var ju lätt att hitta! Självklart skulle theo klättra på några lutande tegelväggar på vägen och åka kana nedför så han blev helt brunröd på hela rumpan... Tror att vissa föräldrar kollade lite snett på oss på Stinsen sen *mu*. De trodde säkert att han hade bajsat på sig eller nåt... Lite tragikomiskt. Har ju hursomhelst blivit jätte fint där! Ska definitivt besöka regelbundet från o med nu. Kanske låta Theo prova lekhörnan med barnpassning. Någon som har erfarenhet? Nej nu MÅSTE jag sova. Vi hörs!
  • Ankan1982

Nån som vill träffas imorgon den 16/7 och gå en promenad eller till en lekpark?

kan skriva upp er här:

Ankan1982

• Dulia

Vad tråkigt att det inte blev lika fint väder idag som det var igår. Jag som hade tänkt att ta premiärdoppet!! Istället var vi till IKEA och tittade på kök. Vår hyresrätt kommer kanske bli bostadsrätt i höst (beror på hur röstningen går på mötet under hösten) och om det blir det så ska vi bygga om vårt kök. Kul att planera lite även fast vi inte vet om det kommer bli av, vi vet inte ens om vi kommer rösta för en ombildning eller inte.

Imorgon ska jag till Stinsen och shoppa lite tänkte jag

Svar på tråden Sollentunamammor!!