• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • A lie

Sängen är 60 X max 130 men då kommer nog bakändan att vara ranglig, har inte kollat hur mycket som kan vara lämpligt att dra ut den än, vad som ser snyggt ut etc... Tror att om jag tar sängen 90cm lång räcker resten till vår vagga, men ska höra med mamma om hon kan mäta den innan jag klipper...

madrassen heter i varjefall basic F20 barnmadrass och är 60X120X5 cm

• Missisola

Tack för tipset A lie.. Ska säga till modern - det finns Jysk i Sö´tälje så hon kan kolla upp det =)!!

• triump

halloj tjejjer.....har just skickat iväg sambon till gubbis..hyra film.... har så ont trots elsladdar i kopplade och vetevärme.....iiihhh...

mysigt medd vaggor. såg att det fanns skumgummi madrass även på ikea, de borde me gå att klippa ....

Missisola ja visst vart man förvånad efter de första sammandragningarna...

• triump

vill passa på att önska er alla en trevlig helg

• Börnen

Köpte min plastade frotté på Jysk och sedan resten i Ullared. Där betalade jag 16.95 för den lilla som passade till vagnen och 29.95 för den stora som passar till spjälsängen.

• Börnen

Åhh...jag är bara så TRÖTT...skulle lätt kunna gå och lägga mig nu och sova till mitt på dagen i morgon...men tror inte att jag skulle bli piggare av det, snarare tvärt om...

Har varit ute och ätit middag med maken och föräldrarna...fyllde ju år i tisdags. Det var jättegott och vi satt och pratade hur länge som helst.

Före det var jag och mamma på stan, hittade två fina mammatröjor, en vit linnekjol till strax under knäna med mudd samt en beige linneklänning med sådant resårliv (någon som förstår vad jag menar?) på HM. Kändes faktiskt riktigt bra att få lite vårkläder!

• Missisola

Triump: Du får berätta vad det blev för film sen... Sambon ska hyra i morgon..skämma bort mig med hemmagjord hamburgertallrik och filmkväll=)

• A lie

Missisola; vad mysigt det lät, kände mig avis, men så kom jag på att maken faktiskt håller på i köket och inte låter mig komma dit - så jag kanske har något liknande att vänta i kväll?? Gott luktar det i varjefall (Strips och ngt grillat???)

• Signatur

Börnen: Vi har köpt likadana kjolar.

• Börnen

Signatur: visst var den skön?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D