• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • N i n n i e

Björnen och Signatur: Jag har också köpt en sån kjol!!!

• Missisola

Go´Morgon alla höggravida magar !
    Sitter nu och gör min sista tur på SJ på ett bra tag - känns skönt, men väldigt konstigt eftersom jag jobbat regelbundet på detta företag sedan 1992... Och extra pengarna har varit välkomna=) och man har fått sig några vänner för livet dessutom=)...

A lie: Vad blev det för gott i går mannen snodde i hop...?
    Jag får nog skippa löken på burgarna i kväll - har fått en j-vulusisk halsbränna och fått införskaffa Galviscon*huga*
    Nån som oxå kör det? Det smakar som en gräddkolashot - men pang så bryter en hemsk medicinsmak igenom*urka*

Börnen, Signatur & ElinN...ni håller på att skapa en trend*ler*....

• jezzica77

När är man höggravid egentligen??Är vi höggravida nu?Tiden springer iväg ju hihihi

• Missisola

Jezzica: Jepp vi räknas nog som höggravida!!! Vet inte riktigt när man blir det....

• lill linda 82

Gomorron! Skriver från ett soooligt östersund idag!
    Inte ett moln på himlen o vindstilla... *mys*

From v28 är det väl man räknas väl som höggravid?

missisola: Jo jag kör galviscon jag med, funkar inte för min del. Ingenting hjälper mot min halsbränna, känns som öppen eld ner till magen hela dagarna i princip.. Ibland funkar det att blanda ett glas samarin o en tablett galviscon, men det är inte ofta...

• Missisola

LillLinda: Det funkar för mig...en stund...men inte länge...=( Det verkar som alla produkter man får ta som gravid är de som bara vara kort*muttrar*

Oj då har vi varit höggravida i många veckor nu!!!

• triump

good morgon soligt men kallt...**alla höggravida**

missisola flitiga dig som ännu extraknäcker....

appropå ingenting....
    vi har planerat att i stort överleva på en inkomst, vilket kommer att funka.. men känns att lönen som kommer denna månad kommer att vårdas ömt......sista fulla lönen innan fp, sjuklön etc.......

• triump

nu skall vi iväg till tvättstugan

• Missisola

Triump: Kommer du inte ta ut några mammadagar alls?? Eftersom ni ska leva på en lön... Vi kommer leva på en + en halv lön ung. Kommer ha ung 8000 mindre att lev på*huga*, men jag tror det funkar...
    Sen har vi lite "Druttpengar" vi sparat...=)

• Börnen

Idag ska vi ut till en stor bondgård som har zooaffär och köpa mat till våra chinchillor...det är helt tomt i deras små burkar... *dåligt samvete* Sedan ska jag tjata på maken att få åka till ett HM som ligger 4 mil bort...men åt samma håll vi ändå ska. Hittade ett så fint par byxor på HM här i stan, men de hade inte rätt storlek...det kanske de har här...sen är det ett stort shoppingcentra med en massa affärer...så något kanske man hittar!

Ev blir det ett besök på husdjursmässan som de har här i stan i helgen...kunde vara lite kul...se om vi ser några av våra chinchillavänner där!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D