*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
My god! Var helt slut i fötterna när jag kom hem så jag la mig på sängen för att läsa...Kan säga att jag nu nästan är sjösjuk efter druttens aktivitet.... Rör era bebbar sig oxå enormt mycket.... Det måste var väldans trångt därinne...
Börnen: Jag har börjar känna en ömhet i ryggen från och till...och lite molande...
Triump: Här var det tvättat när jag kom hem
Det känns som om när man är riktigt hård i magen eller något liknande...det känns som något trycker hårt på baksidan av korsbenet mot någon nerv...samtidigt som denna smärta kommer känns det som om man blir nr2-nödig...
Triump: jag/vi har tvättstugan i morgon förmiddag...är så skönt att gå ner i två timmar och sedan har man 10 maskiner torr och ren tvätt...bara att sortera in!
Börnen: Ischiasnerv i kläm kanske???
Nej, tveksam...det gör inte ont i rygg/höft/ben, utan snarare i livmoder och högt upp i ryggen...känns som att det helt klart är bebisrelaterat...
Börnen kan vara förvärkar, prova att bada och se om det går över Jag får så och min bm sa att det är förvärkar, men går det över när man badar så är det inget farligt. Så prova det. Sen kan det kännas så när barnet fixerar sig, känns som en tungd både fram och bak och som om mna måste göra nr2
...Lagt in en bild på vår fiiina baby-sitter! ;)
Vad betyder "barnet fixerar sig?" Hur känns det? Har hört orden men vet inte vad betyder
Sulfur: det är redan fixerat och har varit det ett bra tag!
lyn: Det är när det har kört ner huvudet i bäckenet och barnmorskan inte kan rubba det ur läget. Dvs den kommer inte att vända sig något mer, däremot kan den vrida sig runt sin egen axel, dvs växla mellan att ha ryggen åt höger och vänster sida, men fortfarande ha huvudet nerkört i bäckenet.
Hallo alla glada juni mammor
Här är en som lyckats rymma från huddinge sjukhus i ett par timmar och vad är det första man gör .........Jo loggar in på FL
Hoppas det är bra med alla,själv blir jag nog kvar på huddinge dom sista 5 veckorna innan jag blir igång satt............