• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Tack LillLinda! Nu struntar jag i hennes ego...

• Pyret82

missisola-->
    Jag känner igen det där... Vet att det är svårt att "ignorera"... =/
    ...Man vill ju liksom att ens vänner ska glädjas med en men sammtidigt så kan man ju inte tvinga någon att vara intresserad av vad som händer i ens liv.. Tyvärr. Vissa är sååå ego. TRIST!!

De hajjar nog tyvärr inte förens den dagen de själva väntar bebbe... =/

• Missisola

Märker att jag inte är ensam... Skönt på ett sätt... Tur att FL finns - annars hade väl folk i vår omgivning blitt tokiga.... Här kan man stöta och blöta och man märker att man tänker ung. på samma sätt...dessa gravida hjärnor=)!

• lilaki

Här är en till som trodde att bristningarna hade kommit idag. Hela magen var alldeles randig, men vid närmare inspektion så tror jag att det var bara randighet från lakanet. puh... Hoppas på att slippa, tror inte mamma fick några och min lillasyster slapp undan, de säger ju att sådant är ärftligt.

Börnen: Hur yttrar sig karpateltunnelsyndrom? (Visst har du råkat ut för det?) Jag upplever att jag har väldigt ont i fingrarna nuförtiden, speciellt vid böj och sträck-rörelser. Trodde först att det var svullenhet bara, men det känns liksom längre in och i lederna.

• Bonanza

Jag vet inte vad det är med mig. Jag sover skitdåligt, har uruselt järnvärde, foglossningen blir bara värre och värre men ÄNDÅ är jag jätteglad och jättepigg! Snacka om att vårvädret gör sitt!

Och så är det bara en 6 veckor kvar... inte fel alls!

• lill linda 82

När jag vaknade imorse var jag så svälld om fötterna att jag knappt kunde gå, likadant fortfarande, fick inte ens på mig nåt av mina par skor jag har nyss.. Fick ta sambons då jag va ut o hämtade posten.
    Dessutom har jag sån värk i vänster sida , typ under bröstet i revbenen. Nån fler som har så???

• Signatur

Oj vad aktiva ni varit tjejer. Sitter vid föräldrarnas modem, så får läsa ikapp någon annangång. Hoppas ni mår bra allihop.
    Själv har jag frossat i söta 70-tals babysaker. Mamma har rensat vinden efter sådant och vi har hittat en hel del skoj. Så nu går tvättmaskinen varm

• Nova76

Pyret82: Samma här. Mensvärk sedan igår... mindre roligt.

Lill linda: Jag har länge haft ont under vänstra bröst. Det liksom drar eller bränner i muskeln. Jag tror att det beror på att vi har mindre plats där iom magsäcken. Och ofta gumpar sig lill*n oxå just där. Har även ömma revben...

Signatur: Ohhh va gulligt. 70-tals babysaker! Ska hem till svärfar i helgen och hämta min sambos gamla barnsäng, sängkläder och kläder. Det ska bli såå roligt. Myspys!!!

• triump

vilken aktivitet det varit här idag. det är så roligt att läsa ikapp.

Börjar med att säga att jag testat nogger lakrits idag den var ok, men ingen sensation....och det har varit en underbar solig dag idag. humöret på topp.

Ännu har ingen av mina vänner uttryckligen sagt att de tröttnat på bebiprat... kanske för att de pratar mer än jag, då flera redan har småttingar och egna erfarenheter att delge.....och även jag vill tacka fl då det är så skönt att prata av sig här.
    Men däremot ringer inte telefonen lika ofta. ingen undrar vad man skall göra en lördag kväll....

Undrar just hur bm kollar om pluttisen är fixerad eller inte? någon som vet.??

min bm har ännu inte kollat, men nästa vecka är det dags för ett nytt bm besök så vi får väl se vad som sker då. min pluttis har varit lite lugnare sista tiden...men jag känner att allt är ok, ändå.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D