*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Hej Tjejer! idag blev jag intervjuad av tidningen vi föräldrar gravid om mina tankar runt att bli mamma.. super roligt :) kramisss
Ang magen - att sjunka eller inte, så har jag lite tappat kollen kanske dags att fota magen igen, så att jag själv tydligare ser om det är någon skillnad.
känner dock att jag vuxit-svällt sista tiden lite här och var.. är ju helt rund i ansiktet numera....tralla laa... som en gummi boll kommmer jag tillbax.trallallaa... ja känner mig som sången..
steffy vad spännande sa de i vilket nummer intervjun skulle vara med? nyfiken**
Triump: Har du lokaliserat nån eld än?
Jag hoppas magen är på sjunkande nu...så man slipper den värsta halsbrännan....Magen står mig upp i halsen typ....
Äsch - en rulle svart vita är det värt att framkalla med bebis på=)!!!
Missisola det jag hittat är:
Hökarängen Tid : 19.00 Plats: Ängen söder om Skönstaholm
Valborgsmässoeld, tal, sång- och musikunderhållning, samt fyverkeri.
Men vet inte om det finns något mer mot söder innot stan
vi vill gärna gå till en eld, inte allt för sent på kvällskvisten..dvs pensionärsmodellen
Triump: Har oxå kollat in den ...elden.. är det på andra sidan Örbyleden??
Vi vill oxå gå Tiiiidigt... Vi har ju 2 års dag dessutom;)
tja tjejer!!
ser att det skrivitsen hel del som vanligt
är trött ocg svullen så det blir en snabbis på fl idag*s*
orkar knapt sitta upp vid datorn och då är det inge bra.....brukar alltid orka med lite fl på kvällskvisten
hade alldeles för högt blodtryck hosw bm idag så jag fick lite bastning att ta det lugnt och varva ner, var tvungen att göra en åter koll på torsdag morgon igen och svullnaderna såg inte så bra ut heller....och ont som satan gör det i mina ben!!! klago visor från mig idag tyvärr
vill mer än vad jag orkar*suck*
*kram* Vonkis.... Nu börjar det skruttas till hos dig oxå..Men lyssna på kroppen nu och ta det sååååååå piano...
För högt blodtryck och jättesvullnad är inte bra!!!*påpekar med värsta frökenfasoner*....
Så lägg upp fötterna och bara va...
*kram igen*
Hej, är Fd användare mon om ni kommer ihåg mig!
jag har nya bilder på min mage i bildgalleriet
Dessutom verkar jag inte ha någon sätesbebis denna gång!
Vad roligt att du är tillbaka!!
Har saknat dig, tycker att du tillför mycket till FL.