• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

tja tjejer!!

skönt att få¨komma ehm och se er här inne blir lite smått trött på att bara vara på jobbet på dagarna och längtar ehm till både lugn och lite fl*s*

mississola, du är inte ensam av att känna så, inte för att nån av mina vänner rackar ner på mig men vissa är helt enkelt inte lika inne på att höra hur det är och det får en att känna lite att dom inte bryr sig. de behöver inte kolla med mig varje gång men när man knapt får höra att magen växt på en månad så undrar man om dom lägger märket till det eller helt enkelt inte bryr sig.....medan vi tycker det är något av det viktigasrte som hänt oss!

lill linda, jag har också ont på vänster sida i revbenen, men jag funderar starkt på om inte min lilla knodd där inne gett mig en praktspark så jag har fått nått blåmärke på revbenen eller nått, för det gör ont när jag tar djupa andetag och hostar*hmm*

ska till bm i moron igen och kolla upp blodtrycket men det verkar inte vara nån fara så jag hoppas jag slipper åka in för en större koll på förlossningen, vill ju inte snubbla på mål lingen

• triump

glömde säga att "äntligen har jag 60dagar kvar till bf..."

Signatur kul med 70tals saker.

Bonanza Roligt att du känner dig vår pigg trots krempor.

• Nova76

Nej du Vonkis! Försök koppla av lite och så ska du se att allt blir ok hos BM tomorrow!

Triump: När jag va hos BM i måndags berättade jag att jag trodde bebben hade väntsig med huvudet nedåt. Då bad hon mig lägga mig ner och så kände hon efter på magen. Hon riktigt tryckte ner fingrarna i magen (nej det gjorde inte ont )
    Så troligtvis gör de så för att känna hur bäbisen ligger och om huvudet är fixerat, men säker är jag inte.
    Kanske någon annan som vet till 100%

• lill linda 82

Ja då är det ingen fara med mina revben...skönt! Man blir ju orolig då det gör så för*annat ont att man knappt kan sitta. Precis som bäbis sparkat sönder nåt av revbenen.

• vonkis

gissa vad jag gör??!!

håller på att baka piroger*s* var tvungen att skryta lite för jag känner mig som en riktig bullmamma har mjöl på hela magen och lite deg i håret..hahaha!! gisses ser inte klok ut!

• ursul

Signatur visst låg din bebis i säte?

• Börnen

lilaki: man börjar med att domna i tumme och pekfinger, främst på nätterna. När det får gå lite längre så får man smärtor i dessa fingrar också. Jag har även problem med en annan nerv i armen, vilket gör att jag domnar i de andra fingrarna också...

• meh

Oj, här har det varit aktivt skrivande hela dagen, som vanligt.
    Nu är man i alla fall hemkommen från tandläkaren och inte ett hål , vad han kunde se i alla fall. Han tog ingen röntgenbild för att jag är gravid. Ska tillbaka i höst och kolla upp det ordentligt då.

Lill linda - har du kollat upp något om vattengympa? Tänkte jag skulle ringa badhuset i morgon och fråga.

triump - på mig så kände och klämde bm för att känna efter hur pyret låg och h*n har lagt sig med huvudet ner, men rörligt.

• lill linda 82

meh: Nope, har helt glömt bort det. Att jag inte tog upp det med anette då jag ändå va dit i måndags?? Hehe senila jag..

• meh

lill linda - jag kom inte heller ihåg att fråga henne när vi var dit i torsdags

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D