• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ursul

Jag har varit inne och tjuvläst denna tråden dock, hört om alla era krämpor och känt mig hyfsat pigg i jämförelse, dock får jag numer ont i fogarna då jag springer (inte så farligt) och de förvärkar jag hade i helgen fick mig att tro att om jag inte verkligen låg still så skulle jag hamna på förlossningen, hua hemska tanke, så nu tar jag det lite lugnare.

• Nova76

Hej Girls!
    Usch ja, alla dessa krämpor... ont ont ont. Vet själv hur jobbigt det är med ryggont, sammandragningar, sömnbrist, halsbränna etc etc.... Jag själv har haft extremt ont i "mellanryggen". För svaga muskler trodde jag. Men nu när bebben lagt sig med huvudet ner och magen sjunkit har ryggontet nästan försvunnit .... happy happy happy!!!

• ursul

Vad skönt för dig nova!
    Sömnbrist vet jag verkligen vad det är för dottern har väl inte velat sova på sådär 3 veckor, känner mig hålögd som den, vill att pyret stannar kvar i magen tills jag känner mig utvilad!

• Nova76
    Ja, jag är mycket glad för det. Har till och med fått sova hela förra veckan och fram tills inatt iallafall. Har renoverat här hemma, målat etc så man har varit rejält trött på kvällarna. Men innan dess har jag fått sova ca. 2-4 timmar per dygn bara. Man blir lätt deprimerad av sömnlöshet.
    Då hoppas jag för dig att knytet väntar på sig lite till
  • ursul

Jo, om bara dottern vill sova också...Vi hade iof barnvakt ett dygn förra helgen men det känns som det behövs en veckas sömn! =)

• meh

Men nu får ni väl ändå ge er tjejer, hur ska jag ha möjlighet att läsa ifatt mig på allt ni skrivit under 4 dagar

Hoppas att allt är bra med er allihop och att ni hade en bra helg, för det hade jag.

Kan bara instämma med alla ni andra som varit och sett Mamma Mia, helt fantastisk

Kram

• Nova76

Ja det kan jag tro. Hur gammal är din lilla tjej? Usch, det är verkligen jobbigt när man inte får sova. Själv väntar jag vårt första barn, men kan föreställa mig hur jobbigt det måste vara att va trött och samtidigt mamma. Hoppas dottern sover lite mer denna vecka då

• ursul

Hon blir 1,5 år i juni och genomgår just nu någon sorts kris, får lite hysteriska utbrott osv, tror det beror på pyret, får hoppas att det går bättre då pyret är född samt att hon är lite snällare än vad hon är emot sin docka!
    Ja ibland undrar man hur man ska räcka till till två barn, då man knappt orkar med ett nu!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D