*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
gisses Liten, tror du att det är dags??!!
om ni ska in till förlossningen mena jag....håller tummarna på att det är på gång
spännande!!
ja klart man blir besviken på dom när man räknat med att skriva på dem snart, men hoppas de kan flytta fram det lite då, speciellt om ni nu är på g
Vi ska in och kolla upp det... Har haft småont (som mensvärk i ryggen) i ett par dagar, men idag trycker det dessutom nedåt och kommer oftare, och sitter både i rygg och mage...
Hoppas verkligen inte att jag ska föda nu! Isåfall blir jag galen.. Vill föda en frisk, färdig bebis om 6-9 veckor!
Faderskapsbeviset vill vi ha påskrivet innan, av den enkla anledningen att min sambo är grymt rädd för förlossningen och jätteorolig att något ska hända mig eller bebis.. Det blir en trygghet för honom att ha papper på att han är pappan, om något faktiskt SKULLE (peppar, peppar) hända mig, så att han får ta hand om bebis istället för att ungen ska skickas till mina föräldrar eller så...
Liten - vad är det jag läser??? Är ni på väg till förlossningen för att det är på G??? Hoppas att allt går bra i så fall och hoppas att ni behöver vänta i 3 veckor innan ni får skriva på intyget.
Nu är jag verkligen väck i skallen...
Sitter och läser att du vill föda en fisk.....eum...ska nog dra nått gammalt över mig ..FRISK stod det ju...
Hmm..oki man kanske ska kolla upp det där med intyget
Hoppas det går bra Liten !!!
oki jag förstår!!
hoppas verkligen ni hiner skriva på papprerna då, för din sambos skull!!
förstår om han tyckerdet är jobbigt.... men håller tummarna på att allt ordnar sig och att lillen stannar kvar ett tag till
Missisola: Haha! Tack för skrattet! Det behövdes..
Sitter på helspänn nu... Ska gå och testa med en alvedon till.. Men den förra hjälpte inte, och inte heller att duscha.. *orolig*
Liten - vi håller inte bara tummarna - eller hur Vonkis - vi håller våra stora svullna tår oxå....!!!!
vadå missisola kan du röra på dinna??!!*s*
klart vi håller tårna också, måste bara bända loss dom från varandra först
blir avis igentligen, vill också åka till frölossningen..även fast jag vill att lillkillen ska bli färdigbakad först såklart
men nu längtar man så mycket attiden gärna fick gå lite snabbare!!!!!
Jag håller också tummarna för dig Liten.
ja skriver så slarvigt så jag knappt kan läsa själv...så jag hoppas ni ser vad som står!!!*s*