*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
meh: Jag hade inga med mig, de första dagarna behöver man jättebindor (bstora som blöjor) och de brukar sjukhset förse en med, men annars är den nog bra om man har med sig ett paket nattbindor, beroende på hur länge man ligger inne och hur mycket man blöder
ursul - ok, tack. Bra att veta, så man inte ligger där utan att ha några med sig
På BB får man som sagt, men sen beror det ju på om man vill gå i affärer när man kommer hem eller vill skicka mannen...
Visst hittar man sådana där stora på apoteket?
Hej Tjejer!
Vill bara önska er alla en god natt. Hoppas ni får sova ordentligt inatt!!!
Ses imorgon!!!
NU börjas det... Har haft lite kräkkänsla i munnen till och från i ett par månader, men nu står jag inte ut längre... Drog i mig min första Gaviscon (vilken underbar känsla) Med Emma knaprade jag det ganska maniskt sista tiden så man är väl där nu...
God natt!
Godmorgon! Inte många timmars sömn inatt, men det är ändå så skönt när det är morgon och man får stiga upp. Så har även jag börjat läcka från tuttarna. Bara lite, inte så där mycket så jag känner mig som en mjölkko. Än
Hur gick det för Liten igår???
Jag ville så gärna sova länge idag (låg vaken i natt), men trots att jag låg kvar och verkligen försökte, så är man klarvaken!
Vill också veta hur det gick för Liten!!!
god morgon. efter en godnattsömn
.. även jag skulle gärna ligga kvar och sova men är pigg som en mört.
Liten undrar hur det gick för dig igår, på förlossningen. hoppas att allt är ok.
Även vi har diskuterat att skriva på ett faderskapsintyg innan bf. måste väl ta och boka tid till det.
Var bokar man tid för faderskapsintyg? Låter som en bra idé!