• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Ucka - det var skillnad på magen , visst är det kul att se hur den växer?

• nessie72

God morgon alla glada
    HAr äntligen fått sova mer än 30 minuter under natten .......Gud så skönt......
    Ska alldeles strax sparka upp maken och sonen.....vi ska ha en hel dag på kolmården
    HMMMMMM......undra om man orkar gå runt

• Missisola

Nessie: Kolmården!?!? Ja visst ja! De har väl skrindor att hyra

Själv syns det på min kropp att jag INTE haft en bra natt.... maken till skrynkelmärken efter lakanen finns inte...tur att de försvinner...
    Har knappt våga röra mig pga att jag så ont i fogarna -och har jag legat på rygg som varit mest skönt - då har drutten vaknat och satt i gång "nu rör vi oss så det strålar i det redan onda blygdbenet"
    Börjar bli liiite orolig ... jag menar de blir ju inte bättre..Vad göra???

*muttrar*

• Lena A

Godmorgon tjejer!

Hoppas att det är fler än jag som sovit supergott inatt! Mina ben, speciellt vristerna plus fötterna är helt galet uppsvällda och stödstrumpor hjälper inte! Ryggen värker, jag har massor av finnar och känner mig stor som en finlandsfärja! 40 dagar till BF! Längtar!

Nessie: Kolmården låter toppen!

• meh

Godmorgon allihop

Här har ni en som fått sova, men måste ju upp på toa ett antal gånger per natt. Sedan vaknade jag med världens sendrag och bara skrek rakt ut, stackars maken vaknade med ett ryck och undrade vad som stod på.
    Nej, får nog lov att börja knapra lite magnesium igen, så att sendragen, förhoppningsvis, upphör.

I Östersund är det regnigt väder idag, men det mesta av snön som kom igår har försvunnit, så nu börjar det kännas lite som vår igen. Igår funderade man på om det var oktober/november. Snö och kallt, precis som på hösten.

• meh

Nessie - Åhh, vad kul det låter med Kolmården. Har inte varit dit på många, många år. Man åka dit med bebisen sedan . Ha en jättefin dag där.

• ursul

Tänkte bara säga godmorgon till er andra!
    Ska iväg och handla nu när vi fortfarande har lånad bil, får se om jag kommer ihåg allt...(dumma graviditetshuvud)

Igår gifte sig min svåger så vi ska överraska dem med blommor i lägenheten då de kommer hem idag.

• vonkis

god morgon tjejer!!

inte för att det är en stor nyhet men jag tror jag börjar få bristningar på magen*GRÅTER* TRODDE JAG SKULLE SLIPPA DEM!!!!! men icke sa nicke, har smörjt febrilt med min babyolja i flera dagar men nu verkar dom komma...bara fem veckor kvar så ska dom dyka upp..jädrans ränder!
    sov hyfsat inatt iallfall så nu hoppas jag solen tittar fram så man får lite färg i ansiktet...och imorgon är det tillbaka till jobbet*suck* hade hoppats man kunde spola tillbkla ett par dagar så man slapp.
    ska iför sig till bm i morgon bitti så det känns skönt, kolla blodtrycket mm.

• molle76

här har ni en som INTE har fått sova inatt.....Får så ont i ryggen när jag ligger ner och det strålar ner i benen. Till slut är benen nästan bortdommnade och jag måste upp och röra på mig. Vet inte hur många gånger jag har varit uppe och vankat inatt...Igår hade jag ont i nedre delen av magen och blygdbenet hela dagen men det har blivit lite bättre nu...Ja, ja...nån gång ska det väl börja för mig också har kommir rätt lindrigt undan annars under graviditeten..

• saharsa

Godmorgon!
    Har haft en bra natt förutom de vanliga toa besöken sen fick hunden för sig att hon skulle ut så där vid halv fem tiden "roligt". sambon sov så söt så det var bara att ta på sig kläderna och kila ut i regnet!
    Vi var och såg Kingdom of heaven igår, den var faktiskt riktigt bra. Värd att gå och se på bio! Och det är ju inte helt fel att få titta på Orlando Bloom i 2 1/2 timme, eller vad säger ni
    Ska ta och åka ut på Barnenshus idag och kanske titta in på lite fler affärer.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D