*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Här är en till som vaknade med knölig mage, byst och ben efter lakanen.. men så har jag sovit halvsittandes i soffan pga värsta halsbrännan vid två tiden... Gick över ganska fort.. men jag måste ha sovit hårt där jag satt eftersom jag vaknade först kl6 och då bar det hunden som kom och ville under täcket och väkte mig...
Ha en skön söndag
*kra,m*
Kolmården låter betydligt roligare än min enorma hög med tvätt...Fast å andra sidan är det mesta redan vikt, mest strumpor kvar. Sömnen ingetvidare i natt heller men sambon har flitigt ställt upp och stretchat sendrag och masserat ryggen så fort jag har jämrat mej (helt frivilligt har inte ens funderat på att be honom om det) så jag ska inte klaga
Har sovit gott i natt utan att vakna mitt på natten och gå på toa och äta
. Min bbs har flyttat flera gånger på både sida. Man bli orolig också. Värkarna försvann så det känns jätte skönt idag.
Har en bra dag
Lyn
min bebbe hade värsta gympa passet igår hela dan, förstår om han kommer var alugn i dag för det där lär han ju behöva ta igen...trodde han hade fått fnatt ett tag*s*
skulle ni vilja vara själva i tre dygn i v.36? min sambo ska på kryssning med jobbet i tre dagar och jag känner mig lite vemodig av att vara själv så länge...det är säkert lugnt men uch det känns jobbigt. men vill så gärna att han ska få åka eftersom det snart inte kommer bli så mycket av sånt framöver.
hello tjejer. morgonen övergår till Lunchtid. och jag har ännu inte blivit serverad söndagsfrukost. Sambon sover fräckt vidare och vägrar gå ut och handla.... grr.. har typ ätit 100 bananer...
pluttisen har dessutom varit jätte aktiv i natt, rena partyt.
Missisola nu måste du vila för det kan bli värre, foglossningar är inget kul...
Vonkis: Sambon min ska ha återträff här uppe i Sthlm med sina barndomskompisar fr Växjö helgen 20-22... och ev ska de åka ut och bo på nån ö... Och jag kände att jag inte ville vara ensam i fall i fall... så mamsen kommer hit lör-sön...Det är ändå "vår" kväll då så...Schlagerfinalen....*hehe*
Men du har väl folk nära dig!??!
100 bananer...oj...*hehe*...då kan du snart slänga dig i träden då Triump.....*flinar*
Här är det dax för lunch känns det som
UJ vad det ÅSKAR här söder om söder!
Triumph: 100 bananer låter inget vidare. Men se det från den ljusa sidan du ska ju inte få sendrag på säkert en vecka (min bm hävdar att bananer motverkar detta - men å andra sidan är hon ju som hon är...).
Vonkis: Efter viss tvekan, ja. Med en plan B i beredskap. Och under förutsättning att allt var ok. Eller... kryssning vet i 17. Hade det varit konferens 15 mil bort så ok, men kryssning är ju ganska definitivt. Jag är tveksam.
Missisola: Ja jag kan riktigt se framför mej en rejält gravid kvinna slänga sej i träden!!! Hoppas någon har kameran framme!
även här åskar det, vilket innebär ännu sämre odds för att få iväg sjusovaren till att handla MAT....snart tappar jag väl humöret och ja risk finns för träd klättring...
Vonkis finns det någon "reserv" ompysslare som kan vara hos dig i de dagar sambon är bortrest.