*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Pyret: Jag tycker bilden var ok..Vågad ok - men du har en sån där fin mammakropp - be proud!!! ...
Själv skulle jag nog inte ens ta en sån - är inte bästis med min kropp just nu - men ska def. bli det om några veckor igen=)
Triump: Aj! Oj det där hördes ända till Gubbis... Ska jag komma och knäppa han på näsan! DUM! Han ska ju handla åt dig fattar han inte det!!! Nu måste du låta han göra nått annat i stället...MYCKET JOBBIGARE!!!
triump, jag förstår dig!!!!
kan ockås få jätte ryck på min gubbe ibland när man verkligen vill att dom ska reager lite själva så man slipper fråga stup i ett om dom kan hjälpa en!
lill linda, vad mysigt!! ska nog sätta upp dom första tavlorna ja med i barnrummet
Jag har lååång tråååkigt.. Tips på grejjer att göra? Sambon glor på tv.. Verkar lika road som jag denna söndag... =/
På onsdag är det BM och from. då varje vecka framöver!! Wiihu... =)
Å på torsdag är det besök/föreläsning på förlossningen på Danderyds sjk... =)
Yeeees!!
Min förlossningsrädsla börjar ge vika för längtan! *stolt*
I natt vaknade jag av en annan sorts "smärta" det var inte de vanliga sammandragningarna, som jag kör med sissodär 50ggr/dag. Det var mer en magknip som väkte mig med reflextanken "kommer mensen nu?"
Så kom jag på att jag inte alls ska ha mens... och då plötsligt tändes det en liten längtan i mitt bröst!
Det är så här det kommer starta sen, om fyra veckor eller så!!
- Och jag blev inte rädd!!!!!
Jag ska föda barn *trallar* Ja, om ett tag alltså
/M
MossaQ - vad härligt!!!!
Min rädsla har också gått över i längtan! Hoppas det inte vänder igen bara!
Jag är redo att föda barn nu! =)
MossaQ och ursul: Vad skönt. Hoppas det håller i sig.
Själv håller jag på att längta ihjäl mig. Är så himla trött på att må dåligt och nu kan jag inte sova längre heller. *urk* Vi har fixat klart allt till babyn nu så nu kan den väl ta och titta ut! Borde inte den vara lika nyfiken på oss som vi på den
SIgnatur: AMn kan ju tycka att den borde vara det! Men man får ju inte glömma bort hur gosigt och varmt det är därinne i magen! =)
och trångt...eller
Ja, jättetrångt, men de gillar det...dumma som de är...hmm