• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • vonkis

jo jag ahr ju både familj och vänner ett stenkast härifrån så det är ingen fara...tycker bara det är jobbigt att vara från honom så¨långe nu när det är så nära. jaghar blivit jätte blödig bara på ett par veckor*suck*
    tror inte nått kommer hända så det går säkert bra, men bara känslan att han är borta kommer var alite jobbig.

kan man få sen en gravid leka apa i träden!!! *asg*
    triump, håll dig på marken så vi inte behöver ringa brannkåren så dom må¨ste komma med stege för att ta ned dig!!

• Amine

Pyret: Det är väl en smaksak. Porrig... nja det vet jag inte men inget som jag skulle föredra på mej själv.

• meh

Pyret - tycker inte bilden är för "porrig", men inte en bild som jag skulle ta, men det beror nog mer på hur man ser ut själv

• Pyret82

Sambon som knäppte efter att jag dushat... Håller ju för allt utom magen? Hmm.. Tar nog bort den och har kvar den mörka i galleriet då bara.... =)

• triump

Pyret fin bild kanske lite vågad men cool. ja och framförallt ny tänkande .

Vonkis kan han inte bli kvar hemma då, sambon,. för visst är det så att man känner sig mer trygg av att ha sin andrahälft vid sig.

• Pyret82

Triump--> Tack! Nytänkande? ;)
    Jag tog bort den iaf och behöll den mörka/skugg bilden bara.... =)

• triump

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr gissa vart jag är på väg GRRRRRRRRRRRRRRR sambon får ett minuspåäng denna söndag grrr snyft.... skall iväg och handla mat är hungrig.....och ARG...gr

• lill linda 82

Nu han jag ju inte se bilden juh.. *S* Men jaa.. den mörka var fin!

Idag ska jag o sambon åka o köpa lite gosedjur o tavlor o sånt att smycka skötplatsen med...Möblerade om alla hyllor o sånt i badrummet igår så nu ser det så tomt ut där vi ska ha skötplatsen. Snacka om skoj det är att boa..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D