*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
jo jag ahr ju både familj och vänner ett stenkast härifrån så det är ingen fara...tycker bara det är jobbigt att vara från honom så¨långe nu när det är så nära. jaghar blivit jätte blödig bara på ett par veckor*suck*
tror inte nått kommer hända så det går säkert bra, men bara känslan att han är borta kommer var alite jobbig.
kan man få sen en gravid leka apa i träden!!! *asg*
triump, håll dig på marken så vi inte behöver ringa brannkåren så dom må¨ste komma med stege för att ta ned dig!!
Gooodmorgon!
Ny bild i galleriet! För "porrig" eller fin? =)
Pyret: Det är väl en smaksak. Porrig... nja det vet jag inte men inget som jag skulle föredra på mej själv.
Pyret - tycker inte bilden är för "porrig", men inte en bild som jag skulle ta, men det beror nog mer på hur man ser ut själv
Sambon som knäppte efter att jag dushat... Håller ju för allt utom magen? Hmm.. Tar nog bort den och har kvar den mörka i galleriet då bara.... =)
Pyret fin bild kanske lite vågad men cool. ja och framförallt ny tänkande
.
Vonkis kan han inte bli kvar hemma då, sambon,. för visst är det så att man känner sig mer trygg av att ha sin andrahälft vid sig.
Triump--> Tack! Nytänkande? ;)
Jag tog bort den iaf och behöll den mörka/skugg bilden bara.... =)
Grrrrrrrrrrrrrrrrrr gissa vart jag är på väg GRRRRRRRRRRRRRRR sambon får ett minuspåäng denna söndag grrr snyft.... skall iväg och handla mat är hungrig.....och ARG...gr
grrrrrrr
Nu han jag ju inte se bilden juh.. *S* Men jaa.. den mörka var fin!
Idag ska jag o sambon åka o köpa lite gosedjur o tavlor o sånt att smycka skötplatsen med...Möblerade om alla hyllor o sånt i badrummet igår så nu ser det så tomt ut där vi ska ha skötplatsen. Snacka om skoj det är att boa..