• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Limpis

Halloj morgonpigga stormagar! Är grymt avis på er som får vara ute i solen idag Själv sitter jag instängd på jobbet, men ser fram emot de två sista veckorna nu! (Har inte känt bebisen på hela morgonen vilket är ovanligt, så jag känner mig lite smått orolig...) Antar att det blir lugnt på FL idag om vädret fortsätter vara såhär fint... Ha en jättebra dag, tjejer!!

• Börnen

Tänkte bara säga godmorgon! Ska försöka ta mig en liten runda på stan idag, men den får bli kort...annars avlider både jag och fogarna!

• lill linda 82

Tycker synd om er som har sånna problem med fogarna nu mot slutet...! Känner mig lyckligt lottad som "bara" har problem med svälld kropp. Ni borde få prinsesstårta för att ni står ut med så mkt ont.

• meh

Lill linda - hur var det dom där byxorna såg ut på H&M, var det som träningsbyxor eller vanliga?

• Amine

Ickelpicka... menar du att brevet med information om att han var död kom adresserat till honom själv?! Låter ju... stabilt - fk i ett nötskal. Hoppas att det löser sej, vet av egen erfsarenhet att sånt där inte alltid är så lätt att ändra tillbaks.

Bebin försöker nog göra kejsarsnitt innifrån idag känns det som - men han har inte förstått att ett "bikinisnitt" är att föredra utan försöker ta sej ut strax ovanför naveln. Han behöver kanske stretcha efter gårdagens vattengympa som som vanligt var sååååå skön.

Sambon målade mina tånaglar igår (och klippte och filade och smörjde och hade sej), blev hur bra som helst så ifdag går jag omkring och känner mej ursnygg!

I eftermiddag kl 16:15 skriver vi förhoppningsvis kontrakt på vår nya bostad, hoppas, hoppas, hoppas allt är/blir lika bra som det låtit hittills!

• meh

Amnie - håller tummarna att det går bra med kontraktsskrivandet

• lill linda 82

meh: Hm...ja vad ska jag kunna kalla dom..? Dom är lätt åtsittande över låren och är utställda nertill..Ser ut ungefär som ett par jazzbyxor fast med hög, vikbar midja, så man kan välja om man vill ha hög eller låg midja.

• lilaki

Goförmiddag!

Vi har varit på föräldragrupp idag. Tyckte det var rätt bra. Såg en förlossningsfilm och jag började snyfta som vanligt.

Sedan har jag varit på möte med två chefer på jobbet, så nu har jag bytt organisation. Sitter snart officiellt bland slipsfolket (projektledarna), hmm, kanske ska köpa mig en ny dräkt... :)

• N i n n i e

meh: Jag kan oxå rekommendera dom byxorna! Superbra och sköna!!! Har haft dom hela graviditeten och de kommer funka till slutet. Har både svarta och bruna. I like!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D