• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Mowglie

oj,oj Vad tiden rinner i väg! åtrekommer senare ska till bm nu för koll.

Meh, hoppas att det inte är något allvarligt med din fina vovve!!!

Vonkis: Ja det är verkligen nedräkning på G, jo visst är det en läskig tanke men ändå spännade, och jag är oxå jätte rädd för att bedövningen inte ska ta, men läkaren lugnade mig med att de kommer ju inte skära i mig för änn det vet att den har tagit skönt att veta

• saharsa

Godmorgon!

Igår vann Sverige och jag fick äta massor av ostkrokar "mums"
    Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag men det är härligt väder så jag får nog sätta mig ute och läsa en bok.
    Vonkis: Lycka till idag, ska bli spänande att höra vad de säger.

• vonkis

nu ska jag sätta mig i min fottölj och sola i ettpar timma rinnan solen försvinner runt hörnet.....så kanske man får en brun mage snart
    känner verkligen hur bristningarna under magen börjar ta form och det är erkligen inte vackert'suck*
    men men vad gör man inte för att få en liten älskling till världen!!!

• ickelpicka

Jag har så mycket projekt att FK känns som en baggis. CSN, skatteverket, facket, mitt egna ärende hos FK, A-kassan... Vi har också kommit fram till att det är bäst att jag sköter alla myndighetskontakter, då min sambo har extremt kort stubin när det gäller sånt. Om det inte 'funkar' för honom ska han genast skicka brevbomber eller liknande till dem (fast han säger det inte till dem, tack och lov, bara till mig). Det brukar hursomhelst inte vara grund för någon vidare konstruktiv dialog...

• saharsa

Nu ska jag ta och göra som Vonkis och sätta mig och sola ett tag

• meh

Vonkis - lycka till idag, det går säkert bra

Mowglie - nej då, nu är det ingen fara med honom, vet inte vad det var i morse, men jag vaknade av att han kräktes. Tror han låg och snarkade för hårt

• meh

Lill linda - hoppas det blir att kännas bättre under dagen.

• Missisola

Simmad och klar ...ska bara in och hämta nått kul att läsa - sen ska jag oxå passa på att sitta i solen ett tag...känner mig vitare än en Magnecyl jue=(
    Sen ska vi handla sista stora saken - skötbord på IKEA - i em...=)

• triump

godmorgon, solsken och ser att ni är på väg ut till solen alla...

• rundafrida

synd bara att det blåser här =(( men solen är varm och skön så jag ska hitta lä..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D