*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
...eum..älskar att vara lite detektiv..nu har jag hittat på var tman kan gå in och anmäla ändrade uppgifter på Lärarförbundets hemsida...
Logga in på medlemsidorna och sen kolla på mina uppgifter/ändra uppgifter...=)
tur att det verkligen var norska för annars är jag nog lite väl virrig*'
Missisola
bra jobbat och snart börjar Murder City....
Ha ha synd att ja la den senaste tidningen från lärarförbundet (med medlemsnummret i högra hörnet) i botten på kattsandlåden. och vart sjutton har man förlagt det där lilla kortet... lär bli irra runt städning imorgon..
Ja nu är det tv-soffan som gäller... och chokladglassen är framplockad*glider ner med risk att inte komma up*
Jippi! Sverige vann och kommer nu att möta Tjeckien i semifinalen kl 20 på lördag!
Bra! Då har man något att göra på lördag kväll också!!!
Godmorgon!
Här händer det stora grejor! Fick veta igår att en kompis till min sambo som varit beräknad till några dagar efter mig fick barn natten till igår. Det betyder att plutten verkligen kan komma när som helst. Gulp!
Det roligaste i övrigt är att sambon igår fick brev från FK. Tänkte givetvis att det hade något med föräldraförsäkringen att göra, men höll på att skratta ihjäl oss när vi läser brevet. Däri framkommer nämligen att min sambo avlidit under året. Oj, sade han, nu vet jag inte vad jag ska göra. Betyder det här att jag inte måste gå till jobbet imorgon? Ho, ho.
Ickelpicka: Va knas att det kan bli så....??? Du lever m ett spöke alltså*ryser*...
Jag var nyss uppe och kollade till honom. Iofs verkar han mer död än levande nu på morgonen, så kanske har de rätt ändå...
God morron tjejer!
Ickelpicka: hur kan det verkligen gå till så, jag skulle nog bli lite förskräckt om vi fick hem ett sådant brev! även om det kan låta komiskt.
Idag är det bara tre veckor kvar tills jag får träffa min lilla bebbe! om det inte kommer tidigare förstårs
Men det skänns otroligt pirrigt nu, och i dag ska jag tillsammans med Bm skriva ner ett förlossningsbrev.
Jag skojjade med min man igår och sa att jag tror att bebben kommer redan nästa vecka! Men det känns verkligen så, för det trycker något enormt neråt mellan benen och kan ju knappt gå för att det är en som en "cocosnöt" som sitter mellan benen, och har samandragningar typ hela tiden och molande mensverk, så vi får väl se, Fast vi har mycket som måste fixas så det skulle ju vara bra om h*n väntade på sitt datum
har liksom inte tid just nu