• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ucka

Jag hade/har Triumph och är nöjd. Men det är som sagt en bra ide med att vänta med att köpa fler. Jag har en som jag kan ha nu innan och sen har jag ett gäng i eftermjölkenkommit storlek dvs ett par strl större.
    Nästa vecka vid den här tiden har jag klarat av alla utvecklingssamtalen, känns skönt, då ska jag försöka ta ut lite komp tid och vila ngn dag...

• N i n n i e

Missisola: Då gick det nog bra säger vi!!!! Ha ha!

• Missisola

ElinN: vad bra att..eum..det gick bra... Alltså jag vet inte vad huvud och kropp håller på med .... som det känns nu får Drutten komma innan 14e juni!!! fast man blir väl ÄNNU MER förvirrad när man ammar ..eller?

• A lie

Har en kompis som säljer Triumph, så ska fixa Bh genom henne sedan.. om inte dessa passar... skönt - ev blir det specialsydd... dyrt men va f-n...

• triump

hhhmmmm sahrsa fackavgiften ja, vet inte ens vart jag skall ringa ang den.

Missisola filmer är toppen, sambon är på Globen idag konsert , jag har tänkt bänka mig framför tv:n och kolla på Murder city...

ElinN grekiskt känns super sommrigt men har aldrig förstått att hockeyn kommer till våren!??

• triump

vart helt virrig när alla skrev triumph** vir virrrr** men nu gick det upp ett ljus. ja de bh:arna håller alltid hög klass.
    m v h Triump

• saharsa

Får nog ringa till fackförbundet och kolla det, jag har lärarförbundet!

• Missisola

Triump: De borde hålla dig med gratis behår... du som marknadsför deras märke(nästan)
    Ska oxå se Murder City och äta glass...Spela in Abbadokumentären eftersom sambon är borta ikväll...

Är fetaostberoende - och greksallad...tyvärr är rödlöken dlden för halsbränna just nu=(

• Missisola

Här ska det oxå ringas till Lärarförbundet... ska nog ringa till mitt huvudskyddsombud - för jag tror hon glömt att avanmäla mig som ombud/skyddombud..Då kan jag ta det med henne...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D