• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Lena A

Ja tjejer det är väl bara att bita ihop?

Själv har jag vilat hela dagen och gick ut en liten sväng och är nu helt genom svettig och trött! Mardröm! Juni kom snart!!!

• Nova76

Även om det känns som en evighet till Juni är vi snart där! Det är ju redan den 18 maj! Så snart har vi våra små på armen istället för i magen och undrar -var i världen tog all tid vägen!

Längtar så jag dör!!!

• MossaQ

Skitdag!!
    Morgonen började superbra, utvilad, åt frukost med sambo och hann slumra i nästan en timme innan dotter vaknade.

Timmar gick och plötsligt har jag ett blodsocker-fall som heter duga. I sista sekund får jag gröt färdigt till henne och mig. Jag skakade, mådde skit, var irriterade på henne (stackarn) och illamående. Fick pina i mig gröten för jag vet att mat är det enda som hjälper.

Åkte till hennes farmor och fikade, jag orkade nästan inte stå upp.

Kom hem lagom till nästa blodsockerfall.... Att jag aldrig lär mig!?!?
    Skickade ut henne på går'n och klämde i mig ett äpple, russin och ett glas fil. För att få kraft till att laga mat. Men det hjälper inte!!!
    Fan, jag är på väg att börja gråta. Mår så in i vassen sunkigt. Kroppen skakar, ont i ryggen, vidrigt humör, yr i mössan. Till råga på allt är inte sambo hemma......
    Gissa om han kommer få ett @££$""#¤¤3 samtal när han kommer hem. För i min gravidlogiska hjärna är han boven i dramat.....

eller kanske inte.....
    /M

• meh

MossaQ - du har verkligen inte haft någon rolig dag, känner med dig. Är du säker på att det var blodsockerfall och inte lågt blodtryck. Så där känner jag mig när jag får blodtrycksfall och då hjälper bara att dricka mycket vatten och vila.

• vonkis

tja tjejer!!
    är hemma på nattpermis från sös...kikar in en liten stund bara, ska umgås med min älskling lite innan fotbollen börjar

men allt ser fint ut och jag ksa tillbka imorgon....kasnke blir jag utskriven i morgon om jag har tur

hoppas ni mår bra allihopa!!!!

• Nova76

MossaQ: Det låter inte roligt alls. Hoppas du snart mår bättre... *styrkekram*

Vonkis!!!! Tjenna! Skönt att "se" dig här igen! Hur är det med dig och lillen i magen???

• Missisola

*vinkar till Vonkisvännen* de släppte ut dig på luftning - nice!!!!! Hoppas du slipper SöS nu ....för ett tag i alla fall*blinka

• meh

Vonkis - vad skönt att allt ser bra ut och hoppas att du blir utskriven i morgon

• MossaQ

Meh: Visst kan det vara blodtrycksfall, har 100/50 - det är inte så mkt att komma med. Kanske en kombination?? Har slarvat med maten idag *skylla sig själv*

Nu har jag nästan tvångsnattat dotter, kände att jag var tvungen att få henne i säng för att kunna ta hand om mig själv. Tack och lov är hon en ängel när det gäller nattning....

Nova: Tack för kramen!! Stöttning gör alltid att det känns bättre

Vonkis: Skönt att du får vara hemma lite! Hoppas att du skrivs ut i morgon igen.

• Bonanza

Helvetes jävla skit!!

Jag är så trött på det här nu, jag orkar inte ha ont längre. Smärtstillande fungerar inte nämnvärt, så jag har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag skulle försöka laga lite mat nyss, men klarade inte av att stå, så det får bli mackor. Om jag lyckas ta mig ut till köket igen. Just nu klarar jag knappt av att sitta ens. Jag som inte har ätit något sen frukost är nu jättehungrig, och sambon kommer inte hem förrän vid elva.
    Jag vill inte längre!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D