*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
grattis liliaki!
Godmorron!!!
Idag ska jag åka till Stockholm 'å hälsa på mitt jobb, usch vad vemodigt det kommer att kännas på tanke att jag inte har satt min fot där sedan i januari, men det ska bli sååå kul att få träffa alla jobbarkomisar, på kvällen ska jag och några av jobbarkompisarna ut ´å äta på n'åt tapas ställe på Söder, det ska verkligen bli så himmla mysigt. Neej usch fy vad jag längtar tillbaka till mitt jobb
Blir alldeles tårögd nu, hur ska detta gå, vet inte om jag kommer att klara av att åka dit, usch fy vad jobbigt det blev nu
Börnen: jobbigt att behöva känna så, men du kanske skulle lyssna mer på vad läkaren säger!!! han säger ju inte att du bara ska sitta stilla för sakens skull eller..... ´å vad jag kan se så är du ju ganska mycket ute i svängarna. Å vid det här laget så borde du väl ha inhandlat allt som bebben behöver som du shoppar
menar att du behöver ju inte flacka runt i alla affärer som du gör, skulle aldrig orka så som du far omkring! 'Å vi lider ju av samma problem
Ta det nu lugnt och vila ordentligt i helgen, Kram/ L
Jag kommer inte att ha tillgång till FL i helgen. så jag passar på att önska alla en riktig skön helg med massor med sol 'å värme!!
grattis liliaki
Godmorgon! Det är allt en särskild känsla med fredag, även om man är ledig hlea tiden
Rabarberkräm och kanelbullar till frukost sätter guldkant på dagen!
Är så trött, har inte lyckats sova något alls inatt
Mowglie: nja...harsuttit helt instängd mån, tisd och onsd och inte kommit utanför dörren och inte sett en enda annan människa än maken (som jobbar sent nästan varje dag)!
OCH...både bm och sjukgymnasten har förbjudit mig att vara uppe och gå...det är rullstol eller möjligtvis kryckor som gäller (men bara för kortare förflyttningar...)
När man mått mer eller mindre dåligt under hela graviditeten och sedan blir sittandes inomhus utan kontakt med omvärlden så blir humöret lätt ännu sämre...
Förstår dig Börnen! Blev låst hemma efter dotterns födelse( var -30 ute i tre veckor), snacka om klastrofobi
Börnen: jag förstår dig har ju själv varit i samma sitts! Men trotts detta måste man ju lyssna på signalerna från sin kropp. Synd att jag inte hinner hälsa på dig mer innan Mowglie kommer, annars hade jag gjort det, det betyder så mycker att någon kommer 'å hälsar på när man är ensam och deppad, men bjud hem de andra tjerja igen, det kommer säkert mer en gärna, Upp med hakan tjejen, sed är inte lång tid kvar nu!!
Skickar en varm styrke kram till dig
hej tjejer!!!
hinner inte läsa igenom allt som jag missat på två veckor's* men hoppas alla mår bra och grattis till er som också fått se era små liv redan
fick åka hem igår men vår lilla Tim ligger på neo avdelning för lite hjälp eftersom han fick syrebrist när han kom ut och inte andades...men det kom igång snabbt och han mår som en prins nu , bara lite små saker som han behöver hjälp med.
han var en liten juvel på 2050g och 45 cm
så underbar och det känns helt overkligt att blivit mamma, och det är helt sjukt hur man helt plötsligt bara blir helt kär och förälskar sig på nytt igen!! jobbigt att inte få ta hem honom än men vi hoppas han får komma hem på måndag!
det finns bilder i galleriet och det kommer fler, för nu måste jag kila iväg till min lilla prins!!!!
kram på er alla och tack för alla gratulationer!!!!
hallo alla glada juni magar
...Vonkis hälsar så mycket tillbaka......
hon har fått kommit hem,men som sagt Timpa ligger kvar
.....men hon får berätta allt själv när hon kommer in på sidan........
*hehe* Nessie - där var hon...=)
Åhhhhh vilken goding..Hur ska detta sluta..Årgång 2005 verkar vara ett vacker år=)!!!