*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
missisola.......visst är han söt.........allt en lite sockertopp
......
ja hon hann före
.......men sånt händer och det känns ju bara bra att hon hittat tillbaka
Nessie: jepp, men hon kommer nog inte hänga här så mycket just nu...vi vet ju vart hon kommer hänga*ler* och Timpa kom INNAN vagnen...=)
missisola......japp timpa var snabbare än Brio
Vi får hjälpa vonkis med att hålla tummarna för timpa,så han får komma hem snart.........våra stolar på fiket kan ju bli utlånade annars
Vonkis: vilken fin kille!!! tänk han är din 4- ever!!!
GRATTIS Vonkis!!!!!
Har varit hos BM så här kommer en liten rapport:
SF-mått: 34 (har stuckit iväg från kurvan -BM tror att det blir ett stort barn!)
Blodtryck: 110/60
Fosterläge: Huvud, fixerad (fortfarande!)
Fosterljud: 135 (det lägsta nånsin!)
Eftersom blodtrycket fortfarande är lågt så var det ingen fara att jag samlat på mig så mycket vätska senaste veckan (5kg!). BRA.
Hon kollade inte järn eller blodsocker.
Nu ska jag i väg och klippa mig!
Jag har ju vagn , men ingen bbbääääääääääääääääääääääääääbis!!!
(än)
Vi måste bevaka våra intressen på fiket..det håller jag med om absolut!!!
Vonkis: GRATTIS till prinsen! Så söt han är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas ni alla får en bra och vacker dag. Här i Malmö skiner solen för fullt så nu är det bara till att "hoppa" in i duschen och sen att bege sig ut i solskenet!!!
Vi hörs på söndag! Spännande och se om fler junibarn då tittat ut
Missisola: du börjar i alla fall i rätt ände....först vagn och sen barn
......jag lovar efter konserten i kväll så skulle det inte förvåna mig om du får ett närmare besök på förlossningen
Kikar in på väg till parken zoo med makens brorson..
Hmmm kanske kan det få lite fart på det hela att knata runt där??
Herre gud vad den lilla borrar sig neråt. Huvudet har varit neråt sedan v. 29 och fixerat sedan v. 36. Jag har så ont i ljumskarna och ryggen. Jag kan knappt gå. Jag har så trångt i magen och måste tömma tarmen typ 2 gånger om dagen.
Eftersom jag blev igångsatt förra gången så vet jag inte hur det ska kännas när det sätter igång på naturlig väg. Jag antar att jag går och väntar på slemproppen eller vattnet eller värkar. Sammandragningar har jag ganska mycket nu.
Vi får se när de små liven behagar titta ut. Jag gick över 3 veckor förra gången så det vill jag INTE göra igen. Men jag går med all säkerhet över... Midsommarafton är nog ett bra datum att vara på BB... Hehehe. Då kanske man får sill på fikabrickan efteråt