• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lilaki

HAAAAALLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÅDEN!!

Nu är vi hemma från BB, vi fick en liten kille på måndag förmiddag vid halv elva. Allt har gått jättebra! Jag mår också oförskämt bra, känner mig pigg och glad att allt har gått så fint. Just nu ligger lillkillen och sussar i knät på pappa och jag har uppdaterat mig på favorittråden.

Vi födde på SÖS, för när vi ringde in vid fyra i söndags natt och jag hade värkar varannan minut, så fanns det inte plats på varken danderyd eller karro. Men det fixade sig, tog en taxi så sambon slapp irra sig igenom stan med mig pustande i baksätet, taxichauffören var rätt nervös kan jag säga.
    Klarade mig på enbart lustgas precis som jag hoppats på, födde till slut på en förlossningspall med sambon som satt bakom min rygg och höll i mig. Rekommenderas, man får väldigt bra tryck när man sitter så.

Idag har jag så stora tuttar att det är helt tecknat!!

• Missisola

Åhhhh Lilaki GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! en kille*ler* - när var du beräknad???

• meh

lilaki - GRATTIS!!! Åhh, vad härligt med alla junibebisar som kommer i maj

När det gäller bindor, så blev jag rekommenderad av en nyförlöst kompis att köpa apotekets nattbindor med vingar som är för riklig mens. Sedan kanske man inte behöver använda alla, men tänkte det kan kännas tryggt att dom på natten i alla fall, när man har kommit hem. Dagtid kan man ju all Allways nattbindor som är 3 mm

• MossaQ

lilaki: Stort grattis till er tre!!!!
    - Får jag beställa en sån förlossning

• MossaQ

Nu är jag hemma från Kista C.
    Jag klippte topparna så nu är håret fräscht och färgade och plockade ögonbrynen. Det kändes superlyxigt att få den lilla tiden för mig själv, jag kände mig nästan "som vanligt". Inte som ett gravidt kylskåp.

Snart kommer söt-sambo hem med hämtmat *mums* Denna dagen blev väldans bra, ändå!
    /M

• Missisola

Åh klippa mig ska jag oxå passa på att göra - nästa vecka . Håret börjar kännas risigt...

Huga - det känns som magen ska spricka... det spänner och känns inte alls skönt...Tänker på Vargen i Rödluvan som fick magen full av sten i stället....
    Ska den bergis växa mer?!?!?

• Liten

Grattis lilaki!!!

Åhhh... *avundsjuk på mossaQ och missisola* Vill också klippa mig! Jfrs har både jag och smabon planerat in helrenovering av oss till helgen efter min födelsedag, men ändå.. Jag vill, jag vill, jag vill!
    Fast nu blir det som bestämt. Har alltid varit min "dröm" att se naturlig ut när jag får mitt första barn, men sen när det är avklarat så kan jag återgå till sjuka frisyrer och galna färgningar..

• A lie

Åh vad man längtar efter att höra om alla bebbar... Vill också ha min bebis nu - har bäddat sängen idag - bild på den + nyrenoverade byrån finns i mitt krypin...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D